خراسان شمالی- عباس سعیدی گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای مؤثر برای کاهش خطرات ناشی از این جشن به شمار می‌رود که می‌تواند با فرهنگ‌سازی صحیح از خطرات احتمالی بکاهد.

افزایش دانایی دانش‌آموزان موجب کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در مراسم مانور مقابله با حوادث چهارشنبه سوری، گفت: افزایش دانایی و اطلاعات دانش آموزان موجب کاهش آسیب ها در چهار شنبه آخر سال می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جشن چهارشنبه پایان سالاز دیرباز در فرهنگ ایرانی وجود داشته است، همواره مورد توجه جامعه قرار گرفته و علی رغم خطراتی که طی این سال‌ها با آن همراه بوده، اما همچنان این جشن پا برجاست.

سعیدی در ادامه بیان کرد: امروز دانش  آموزان با انجام مانور زنگ اعلام حریق خود را برای مقابله با حوادث آسیب ها آماده کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: این مانور  با همت سایر دستگاه ها با هدف افزایش دانایی دانش آموزان در زمینه حوادث برگزار شد.

سعیدی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهای مؤثر برای کاهش خطرات ناشی از این جشن به شمار می‌رود که می‌تواند با فرهنگ‌سازی صحیح از خطرات احتمالی بکاهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.