قزوین_ در بخشی از بیانیه کانون فرزندان شهید استان قزوین خطاب به سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین آمده است که از نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خواستاریم تا در چارچوب وظایف نمایندگی خود، مطالبات مردمی و مصالح کشور اقدام کند و از رفتارهایی که برای جایگاه حقوقی نماینده مردم هزینه خواهد داشت پرهیز نماید.

به‌جای هزینه‌های سیاسی به وظایف اصلی خود بپردازید

به گزارش قدس آنلاین،  در پی دیدار سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با رئیس دولت اصلاحات، جمعی از فرزندان شهدای استان با صدور بیانیه‌ای به این دیدار اعتراض کردند.

در این بیانیه که با امضای کانون فرزندان شهید استان قزوین منتشرشده، هزینه کردن جایگاه حقوقی نماینده مردم برای دیدار سیاسی و جناحی با رئیس دولت اصلاحات محکوم‌شده است و از نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خواسته‌شده تا در چارچوب وظایف نمایندگی خود، مطالبات مردمی و مصالح کشور اقدام کند و از رفتارهایی که برای جایگاه حقوقی نماینده مردم هزینه خواهد داشت پرهیز نماید.

در بخشی از این بیانیه خطاب به نماینده مردم قزوین آمده است:

«خانم زرآبادی، خبر دیدار شما با یکی از عوامل اصلی فتنه آمریکایی-اسراییلی سال ۸۸ موجب تأسف و رنجش خاطر مردم استان قزوین به‌خصوص خانواده معظم شهدا گردیده است.

در این بیانیه با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در جلسات و دیدارهای خود با مردم و مسؤولین مکرراً متذکر شده‌اند که فتنه ۸۸ باید خط قرمز مسؤولین کشور باشد، آمده است: خانم نماینده، مگر فراموش کرده‌اید سران فتنه با کوفتن بر طبل تقلب در انتخابات چه هزینه‌ها و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ملت و کشور وارد کردند و با حمایت دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب از آن‌ها ماه‌ها بر تنور آشوب و فتنه در کشور هیزم ریختند و در شب عاشورا با سوت و کف پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و کشور عزیزمان را به آتش کشیدند و تاکنون هیچ‌گونه عذرخواهی از محضر ملت شریف ایران نکرده‌اند؟

کانون فرزندان شهید استان در این بیانیه عنوان کرده است: خانم نماینده، جای تأسف است که باوجود امتناع حدود ۱۰۰ نماینده از ۱۳۰ نماینده لیست امید از دیدار با خاتمی، نام شما در میان اندک افراد دیدارکننده قرار دارد!

در این بیانیه ضمن یادآوری وظایف اصلی نماینده مجلس در پیگیری مطالبات مردمی عنوان‌شده است: مگر صف‌های گوشت و مرغ و افزایش افسارگسیخته و بی‌رویه کالاها که حاصل عمل نکردن نمایندگانی همچون شما به وظایف اصلی خود بوده است را نمی‌بینید؟

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به سبقه استان قزوین در پرورش علمای بزرگ و نیز بیش از سه هزار شهید گران‌قدر آمده است: استان قزوین چند روز گذاشته داغدار بازگشت پرستوی سفرکرده شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی بوده است و حضور شما در میان فتنه گران موجب تألم و تأسف مردم و کسانی شد که دل درگرو این انقلاب اسلامی و نظام مقدس دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.