۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 648379

پیشکسوت آبی پوشان گفت: گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با همه گروه‌های دیگر تفاوت دارد و همه تیم‌های آن مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات هستند.

استقلال و سه تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمد مؤمنی پیشکسوت استقلال اظهار داشت: با توجه به این که استقلال و العین هر دو در هفته اول آسیا بازی را به حریفان واگذار کردند، این بازی برای هر دو تیم حساس است و روی خوب سکه برای ما این است که در این بازی حساس میزبان هستیم.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: استقلال می‌تواند و این حق را دارد که از شرایط میزبانی استفاده کرده و امتیازات کامل این بازی را بگیرد. پیروزی در این بازی بسیار تعیین کننده است و شانس تیم بازنده برای صعود گرچه از بین نمی‌رود، اما به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. برای همین ما باید قدر این میزبانی را بدانیم و به نحو شایسته و سالم از آن استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بعد از شکست مقابل الدحیل یک بازی خوب و یک پیروزی روحیه بخش مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آوردیم تا با روحیه‌ای مناسب به دیدار العین برویم.

مؤمنی در خصوص هواداران و حضور آنها در ورزشگاه بیان داشت: استقلال آنقدر در آسیا حضور داشته که هوادارانش هم مثل خودش حرفه‌ای باشند. ما تجربه میزبانی در آسیا را زیاد داشتیم و هواداران ما به خوبی از نقش و وظایف شأن در این بازی‌ها مطلع هستند. امیدوارم استقلال در کنار هوادارانش یک پیروزی با ارزش مقابل العین به دست آورد.

مدیر آکادمی آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: هواداران باید در نظر داشته باشند که هر چهار تیمی که در این گروه هستند مدعی قهرمانی آسیا هستند و فوتبال هم یک بازی از پیش تعیین شده نیست. لذا در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای هواداران استقلال باید منطقی باشند و از دست زدن به حرکات احساسی خودداری نمایند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.