مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: برای اسکان و پذیرش بیش از۹۰ هزار زائر و مسافر در تعطیلات نوروزی از امادگی کافی برخوردار هستیم.

 آمادگی هزار و ۱۲۴ مدرسه در خراسان رضوی برای پذیرش زائران در نوروز۹۸

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: خانواده ها نقش مهم و ارزنده ای در تربیت دانش آموزان برعهده دارند و در مواردی نظیر چهارشنبه آخر سال ، توصیه های آنها تا حدود زیادی می تواند از بروز اتفاقات ناگوار برای دانش آموزان جلوگیری کند.  
وی  با بیان اینکه ۲۰ درصد از دانش آموزان در شهر مقدس مشهد در نوبت عصر مشغول به تحصیل هستند، افزود: مانورهای مختلفی در سطح مدارس استان خراسان رضوی برای توجیه دانش آموزان و پیشگیری از حوادث اتفاقی در چهارشنبه آخر سال در حال انجام است و دانش آموزان روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه در نوبت عصر یک ساعت زودتر از مدرسه  تعطیل خواهند شد. 
خدابنده با بیان اینکه  تاکنون نزدیک  به ۶ هزار دانش آموز استان را به مناطق عملیاتی راهیان نوراعزام کرده ایم، تصریح کرد: هزار و ۱۲۴ مدرسه در سطح استان به منظور اسکان نوروزی و برای ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی فراهم و تجهیز شده اند که از این تعداد در حدود ۸۵۱ مدرسه فقط در سطح شهر مشهد آماده پذیرایی از زائرین می باشند .
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان تا عصر روز سه شنبه ۲۸ اسفند باید در مدرسه حضور پیدا کنند و مدارس استان تا این زمان دایر می باشند، ادامه داد:  آموزش و پرورش استان از آمادگی کافی و لازم برای اسکان و پذیرش  بیش از۹۰ هزار زائر و مسافر در تعطیلات نوروزی برخوردار می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.