البرز - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف ۴ محموله انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از ۴ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

کشف ۴ محموله کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد تومان در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در پی پایش و رصد محورهای مواصلاتی استان البرز به ۴ دستگاه خودرو کامیون و نیسان وانت حامل انواع کالا، مشکوک و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی و انجام کارهای اطلاعاتی خودروها در حال تردد در مسیرهای مواصلاتی استان متوقف و پس از بازدید از بار آن ها مشخص شد که تمام کالاها فاقد بارنامه و مدارک گمرکی معتبر هستند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه ازتعداد ۴ دستگاه خودروی توقیف شده مقادیر زیادی پوشاک، پارچه، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودروهای لوکس و خشکبار شامل بادام هندی و گردو کشف شد، گفت: درتحقیقات اولیه مشخص شد که قاچاقچیان قصد داشتند برخی از اقلام را در داخل استان البرز و بخشی دیگر را درخارج از استان توزیع کننده از این رو در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تاکید بر این موضوع که اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه دراین استان در حال اجرا است، گفت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست کرد نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: نقش مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می‌کند، بسیار تاثیرگذار است.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان البرز کشف شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.