کلی کاتلین، یکی از بهترین دوچرخه سواران آمریکایی، در سن ۲۳ سالگی فوت کرده است.

خودکشی باورنکردنی مدال آور المپیک

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیروز خبر عجیب فوت کلی کاتلین تایید شد و جامعه ورزش ایالات متحده در شوک بزرگی فرو رفت. کاتلین نقش مهمی در سه قهرمانی متوالی ایالات متحده در بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ ایفا کرده و در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو نیز موفق به کسب مدال نقره شد. کلی کاتلین از منظر فردی نیز عملکرد خوبی در سالهای اخیر داشته و در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به مدال برنز دست یافته بود اما حالا جنازه وی در خانه اش پیدا شده و به نظر می رسد او خودکشی کرده است.

راب دی مارتینی، مدیر اجرایی فدراسیون دوچرخه سواری ایالات متحده در این رابطه گفت: "ما عمیقا به خاطر درگذشت کلی کاتلین ناراحت هستیم. کلی  برای ما فراتر از یک ورزشکار بود و او همواره بخشی از خانواده دوچرخه سواری ایالات متحده باقی خواهد بود."

همچنین پدر این دوچرخه سوار نیز گفت: "لحظه ای نیست که ما به کلی و به زندگی فوق العاده ای که می توانست داشته باشد فکر نکنیم. حاضرم زندگی خود را برای بازگشت و حیات دوباره دخترم بدهم و این فقدان بزرگ باور کردنی نیست."

کاتلین مدرک کارشناسی مهندسی ریاضی داشته و یک ویولونیست و هنرمندی با استعداد بود. کلی همچنین ماه گذشته او مقاله ای در خصوص ایجاد تعادل در زندگی ورزشی و تحصیلی خود به رشته تحریر درآورده بود. کاتلین در رقابت های رالی UHC در جاده حضور داشته و همزمان در حال انجام تحصیلات تکمیلی خود در دانشگاه استنفورد بود که چنین تصمیم عجیبی را برای پایان دادن به زندگی خود انتخاب کرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.