۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 648515

ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، دقایقی پیش در محل ساختمان این مجلس در تهران آغاز شد.

آغاز ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری

 به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) دقایقی پیش در محل ساختمان این مجلس در تهران و به مدت دو روز  آغاز شد.

طبق اعلام دبیرخانه این اجلاس، قرار است سخنران افتتاحیه اجلاسیه آیت‌الله جنتی باشد و در ادامه ۱۶ نفر از نمایندگان به نطق‌های پیش از دستور خواهند پرداخت، همچنین قرار است با توجه به اهمیت بیانیه مقام معظم رهبری «گام دوم انقلاب اسلامی» با محوریت این بیانیه نطق خود را ایراد کنند.

اولین دستور کار اجلاس برنامه انتخاب نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است که به عنوان جایگزین مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی (ره) انتخاب خواهد شد.

بررسی «مشکلات معیشتی مردم؛ عوامل و راهکارها» دیگر دستور اجلاس است که دژپسند؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در این قسمت دعوت به عمل آمده است.

همچنین با توجه به اینکه انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ برگزار می‌شود، بررسی «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» نیز در دستور کار قرار دارد.

قرار است اعضای مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه( ۲۳ اسفند) نیز به زیارت مرقد مطهر حضرت امام (ره) و سپس به دیدار با مقام معظم رهبری بروند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.