خوزستان_ محمد تقی‌زاده گفت: ۱۱ هزار کلاس درس شامل ۷۵۰ اتاق ویژه، چهار هزار و ۷۰۰ اتاق درجه الف و ۵هزار و ۵۵۰ اتاق گروه ب در این مدت آماده استفاده خواهند بود.

۱۱۲۰ مدرسه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در خوزستان هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، درخصوص هماهنگی‌های انجام شده در ستاد اسکان نوروزی با اشاره به اینکه یک ستاد ناظر و هماهنگ کننده و ۴۰ ستاد و پایگاه منطقه‌ای و شهرستانی در زمینه اسکان نوروزی تشکیل شده است، اظهار کرد:  یک هزار و ۱۲۰ مدرسه جهت اسکان نوروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

وی افزود: ۱۱ هزار کلاس درس شامل ۷۵۰ اتاق ویژه، چهار هزار و ۷۰۰ اتاق درجه الف و پنج هزار و ۵۵۰ اتاق گروه ب در این مدت آماده استفاده خواهند بود؛ ۳هزار نیرو نیز به عنوان عوامل ستادی، اجرایی و خدماتی به کارگیری می‌شوند؛ هماهنگی و همکاری لازم با استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، میراث فرهنگی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه به عمل خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳۵ جلسه توجیهی و هماهنگی عوامل ستادی و اجرایی جهت ارائه خدمات مطلوب تشکیل شده است؛ همچنین تیم‌های ارزیابی، بر نحوه پذیرش اسکان و ارائه خدمات، نظارت خواهند کرد. 

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: سامانه رزرواسیون فرهنگیان از سوم اسفندماه فعال شده است؛ این سامانه تا بیست و چهارم اسفندماه فعال است و امکان پذیرش نیز فراهم شده است؛ آدرس و شماره تماس ستادها به نهادهای ذیربط، وزارت متبوع و سایر ادارات‌ آموزش و پرورش استان اعلام شده است؛ از تمام ظرفیت‌های موجود در مراکز شبانه‌روزی، خوابگاه‌های مدارس، مراکز رفاهی، اردوگاه‌ها و ... استفاده می‌شود. 

وی تصریح کرد: از طریق ۱۶ مرکز رفاهی و هشت مرکز درمانی نیز به فرهنگیان خدمات ارائه می‌شود؛ جهت اطلاع رسانی مناسب و مطلوب در مبادی ورودی شهرها و میدان‌ها بنرهای راهنما نصب خواهد شد؛ ۱۰ هزار بروشور و کروکی نیز تدارک دیده شده است تا بین مسافرین توزیع شود؛ جهت راهنمایی مسافرین از پیک موتوری نیز استفاده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در محل بعضی ستادها، غرفه‌های مواد غذایی و توزیع غذای گرم با قیمت مناسب راه اندازی می شود؛ تمهیدات لازم برای برگزاری نماز جماعت به عمل آمده است و در بعضی از ستادها، نماز جمعه برگزار می‌شود؛ همچنین در محل بعضی از پایگاه های اسکان، غرفه های محصولات فرهنگی دایر می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.