قزوین_ قدیرموسی خانی گفت: آتش سوزی در شرکت های ایران چسب و آذر رزین، یک کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

آتش سوزی در شرکت‌های "ایران چسب" و "آذر رزین"، یک کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کارخانه تولید مواد شیمیایی و چسب در شهر صنعتی البرز قزوین در بعدازظهر روز دوشنبه دچار حریق شد که این حادثه خسارت های جانی را به همراه داشت.

این حادثه در ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه بعدازظهر روز گذشته اتفاق افتاد که نیروهای امدادی، آتش نشانی و اورژانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

قدیرموسی خانی معاون عملیات آتش نشانی قزوین در تشریح این حادثه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه بعدازظهر روز گذشته گزارشی مبنی بر حادثه آتش سوزی گسترده در شرکت تولید مواد شیمیایی و رنگ به مرکز پیام ۱۲۵ قزوین اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این گزارش، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده شد که محل حادثه یک کارگاه تولید رنگ و مواد شیمیایی بخش تولید رنگ و اداری آن کاملاً شعله ور شده است.

موسی خانی با اشاره به میزان آتش سوزی بیان کرد: این آتش سوزی بسیار گسترده است و به اندازه ای که از فاصله چند ده متری نیز امکان نزدیک شدن به ساختمان وجود ندارد.

معاون عملیات آتش نشانی قزوین با بیان اینکه عملیات حریق همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اطفا حریق در حال حاضر توسط آتش نشانان با تمام تجهیزات انجام می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه های مرتبط از جمله تیم‌های آتش نشانی شرکت شهر صنعتی البرز، شهرداری الوند، شهرداری قزوین و شهرداری محمدیه برای مهار آتش سوزی به وجود آمده در این شرکت تولید چسب و تیم هادی برای رسیدگی به حال مصدومان در محل حادثه حاضر شده‌اند.

معاون عملیات آتش نشانی قزوین با بیان اینکه این حادثه یک نفر فوتی را به همراه داشته است، ادامه داد: علت اصلی این حادثه در حال حاضر از سوی کارشناسان اعلام نشده است و هنوز دلیل اصلی حادثه از سوی کارشناسان حاضر در صحنه اعلام نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.