تیم ملی بسکتبال حضور در تورنمنت بین‎المللی چین پیش از شرکت درجام جهانی ۲۰۱۹ را به عنوان اولین اعزام مصوب و نهایی در برنامه‎های آماده‎سازی خود قرار داده است.

حضور تیم ملی بسکتبال در تورنمنت چین پیش از آغاز جام جهانی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رایزنی‌های فدراسیون بسکتبال برای نهایی کردن برنامه‌های آماده سازی تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۹ چین آغاز شده است. این فدراسیون با برخی کشورها و برای حضور در تورنمنت بین المللی شأن یا میزبانی از آنها، مذاکراتی داشته است.

علاوه بر این فدراسیون بسکتبال دعوت نامه‌هایی را هم از برخی کشورهای آسیایی و اروپایی دریافت کرده است. چین از جمله این کشورها است که تیم ملی ایران را به تورنمنت بینالمللی خود دعوت کرده است.

این تورنمنت در فاصله چند روزمانده به آغاز جام جهانی و با حضور برخی تیم‌های حاضر در این دوره مسابقات برگزار می‌شود.

فدراسیون بسکتبال بر اساس دعوتنامه دریافتی، حضور در این تورنمنت را به عنوان اولین اعزام مصوب و نهایی در برنامه‌های آماده سازی تیم ملی قرار داده است.

البته وضعیت دیگر کشورهای حاضر در این تورنمنت مشخص نیست اما فدراسیون ایران پاسخ مثبت خود را برای حضور در این تورنمنت به چینی‌ها اعلام کرده است. بر این اساس تیم ملی بسکتبال با حضور در این تورنمنت آخرین اردوی آماده سازی خود پیش ازجامجهانی را برگزار می‌کند و از همانجا راهی محل برگزاری جام جهانی می‌شود.

جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال ۹ تا ۲۴ شهریورماه سال آینده با حضور ۳۲ تیم در چین برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ایران از مجموع حضور در ۶ پنجره انتخابی سهمیه این مسابقات را به دست آورد. این سومین حضور بسکتبال ایران در ادوار مختلف جام جهانی است. تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این در جام جهانی ۲۰۱۰ ترکیه و ۲۰۱۴ اسپانیا شرکت داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.