خراسان شمالی- محمدرضا یوسفی‌پور رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران در همایش HSE و پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان خراسان شمالی شرکت کرد.

فرهنگ ایمنی هر جامعه ناشی از فرهنگ کار آن است

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، محمدرضا یوسفی‌پور رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران در همایش HSE و پدافند غیر عامل در شرکت گاز استان خراسان شمالی بیان داشت: کشور ایران بزرگترین ذخایر گاز در جهان را به خود اختصاص داده که مدنظر قرار دادن حجم مصرف کننده گاز در کشور، رعایت فرهنگ ایمنی را به عنوان الزامی برای تمام افراد تبدیل نموده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این همایش، در جمع پیمانکاران و کارکنان گاز استان خراسان شمالی، مهمترین موارد ایمنی در طراحی، اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های گازرسانی را ارائه کرد و مرور حوادث شرکت ملی گاز ایران، حوادث مشترکین خانگی در کشور و ریشه‌یابی این حوادث و ... را به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار داد و افزود: امیدواریم با تلاش مدیر عامل، مدیران و کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی، شاهد کاهش حوادث و ارائه خدمات بهینه و مطلوب تری باشیم.

یوسفی پور ادامه داد: در صورتی که الزامات ایمنی که همه موظف به رعایت آن هستند با کوچکترین سهل انگاری و بی دقتی مواجه شود ممکن است از بعد جانی و مالی خسارات جبران ناپذیری را به صنعت وارد سازد.

وی در ادامه مطالب  مهمی  را پیرامون بررسی روند مصرف انرژی و جایگاه گاز طبیعی و تاثیرات آن بر محیط زیست، و نقایص فنی در اجرای شبکه ها  از لحاظ هدررفت انرژی ارائه کرد.

در ادامه مراسم پناهی نژاد رئیس امور HSE شرکت گاز خراسان شمالی  نیز ضمن خیر مقدم، مطالبی را پیرامون عملکرد، هدف از تشکیل، ماموریت، برنامه های آتی و دوره های آموزشی مرتبط ارائه کرد و خواستار توجه و دقت نظر و رعایت مباحث مرتبط با فعالیت‌ها در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست شد.

وی اظهار داشت: رعایت اصول ایمنی، بهداشت، سلامت همواره از اولویت های این شرکت بوده  و شرکت های پیمانکاری  نیز با رعایت مسائل مربوط به  بهداشت، ایمنی و محیط زیست می توانند از حوادث پیشگیری نمایند و کارفرما نیز با ممیزی های دوره ای، برگزاری و بازآموزی دوره های آموزشی برای شرکت های پیمانکاری را در دستور کار قرار خود داده و با جدیت دنبال می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.