هافبک عراقی پرسپولیس بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد تا زنگ خطر نیمکت‌نشینی دوباره برای او در دربی نوروزی پایتخت به صدا درآید.

تیم ملی عراق باز هم "رسن" را در پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال عراق در بازی‌های فیفادی که فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، حضور فعال دارد. عراقی‌ها که در جام ملت‌های آسیا نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند در تورنمنت سه جانبه بصره با اردن و سوریه بازی می‌کنند.

«سرکو کاتانچ» سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در تازه‌ترین لیست بازیکنان موردنظر خود، نام «بشار رسن» بازیکن فعلی تیم پرسپولیس را هم قرار داده است.

به همین دلیل هافبک بازیساز سرخپوشان باید بلافاصله پس از پایان بازی پرسپولیس با سپیدرود رشت عازم عراق شود تا در اردوی تیم ملی کشورش شرکت کند.

با توجه به زمان برگزاری بازی‌های فیفادی، رسن در فاصله چهار روز مانده به دربی دهم فروردین ماه پایتخت به تهران باز می‌گردد.

این در حالی است که وی پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا چند بازی پرسپولیس را روی نیمکت دنبال کرد تا سروش رفیعی جانشین او شود.

اتفاقی که این بار هم با توجه به روند بازی‌های پرسپولیس بعید نیست رخ دهد.

خستگی بازیکنان پرسپولیس به دلیل فشردگی بالای بازی‌های این تیم باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیمش را در هر بازی تغییر دهد.

باید این بار دید شرایط بشار رسن در تیم ملی عراق چگونه خواهد بود تا بتواند بدون خستگی به تهران بازگشته و برای پرسپولیس بازی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶، دهم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به مصاف استقلال تهران می‌رود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.