رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از تعیین قیمت بلیت اتوبوس در کمیسیون برنامه وبودجه به میزان ۶۵۰ تومان خبر داد.

بلیت اتوبوس مشهد درسال آینده ۶۵۰ تومان تعیین شد/افزایش ۲۰۰ تومانی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی بهاروند صبح سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: پیشنهاد شهرداری مشهد برای بهای بلیت اتوبوس در سال آینده ۷۵۰ تومان بود که شورا در کمیسیون برنامه وبودجه با بخشی از این افزایش مخالفت کرد.
وی افزود: ما در کمیسیون ۱۰۰ تومان این میزان را کاهش دادیم که ۳۳ میلیارد تومان برای شهرداری مشهد بار مالی خواهد داشت.
بتول گندمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه از افزایش ۹۴ درصدی بودجه سازمان اتوبوس رانی خبر داد و خواستار توضیح در خصوص پرداخت یارانه بلیت اتوبوس به مردم از سوی شهرداری شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این جلسه گفت: در سال جاری ۷۵ میلیون جابه جایی توسط اتوبوس‌های دولتی و ۲۶۰ میلیون جابه جایی توسط اتوبوس‌های بخش خصوصی به انجام رسیده و شهرداری در مجموع ۲۲۴ میلیارد تومان یارانه در این بخش پرداخت کرده است.
خلیل الله کاظمی گفت: درآمد اتوبوس رانی از محل فروش بلیت در سال ۹۷ در بخش دولتی ۳۳ میلیارد تومان و در بخش خصوصی ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است.
وی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها در سال جاری بهای خرید هر دستگاه اتوبوس ۱.۵ میلیارد تومان است که هزینه زیادی را برای شهرداری به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.