البرز- حمید یاری، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ پهلوانکها در استان البرز، گفت: در مجموعه کشتی استان در با توجه به مشکلات مالی کارهای خوبی طی سال جاری صورت گرفته است.

 البرز در سال ۹۷ میزبان ۵ رویداد بین‌المللی بود

حمید یاری رئیس هیات کشتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه این استان از ۱۱ مسابقات کشتی بین‌المللی، کشوری برگزار کرده است، اظهار کرد: ۵رویداد کشتی بین‌المللی در رشته آزاد و فرنگی در سال ۹۷ به میزبانی کرج برگزار شد.

یاری با تاکید بر اینکه البرز در سال ۹۷ مسابقات پهلوانی ایران را برگزار کرد، خاطرنشان کرد: در بخش‌های داوری، دانش مربی و افزایش سطح کشتی‌گیران شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم و توانستیم سهمیه خوبی برای کشتی‌گیران خود کسب کنیم.

وی حضور مربیان کشتی البرز در اردوهای تیم ملی کشتی ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار اجماع بهتر مربیان البرز شد، عنوان کرد:امیدواریم در سال آینده کشتی استان با هم‌افزایی تمام کشتی‌گیران، مربیان و داوران روند رو به پیش خود را داشته باشد.

رییس هیات کشتی استان البرز با اشاره به برنامه‌های البرز در سال ۹۷، گفت: در سال جاری، ۳۱ اعزام مختلف به رقابت‌های کشوری صورت گرفت.

یاری با بیان اینکه ۵ دوره علمی و آموزشی در سال جاری برگزار شد، افزود: کشتی استان البرز، ۱۰۰ مدال رنگارنگ شامل؛ ۳ مدال جهانی، ۲ مدال طلا بازی‌های آسیایی، ۲ مدال در رقابت‌های آسیا و ۱۵ مدال بین‌المللی و ۷۸ مدال کشوری کسب شد.

رییس هیات کشتی البرز با اشاره به اینکه ۲۳۰ مورد اعزام ورزشکاران، مربیان و داوران به مسابقات مختلف انجام شد، ادامه داد: ۱۴ مسابقه استانی در دو رده‌ مردان و بانوان برگزار شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ۱۶ مورد فعالیت فرهنگی و ورزشی در سال ۹۷ انجام شد، خاطرنشان کرد: ۵ کلاس استاژ مربیگری نیز در سال ۹۷ برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.