مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به معرفی نامزدهای ریاست هیات فوتبال این استان مجمع این هیات طبق صحبت‌های انجام شده در نیمه دوم فروردین برگزار می‌شود، اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

برگزاری مجمع هیات فوتبال خراسان رضوی در فروردین ۹۸

به گزارش قدس آنلاین فرزاد فتاحی  گفت: با توجه به معرفی نامزدهای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی مجمع این هیات طبق صحبت‌های انجام شده در نیمه دوم فروردین برگزار می‌شود، اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: هیچ فشاری از طرف فرد یا سازمانی بر کاندیداها نبوده و صرفا باید مراحل روال قانونی خود را طی می‌کرد، همچنین در انتخابات مجمع اداره کل هیچ نقشی نداشته و هیات فوتبال صرفا برای اطلاع اداره کل اسامی را در روزهای اخیر ارسال کرد.
وی افزود: حوزه معاونت ورزشی اداره کل نامزدها را بررسی می‌کند و اگر دارای صلاحیت باشند که مشکلی وجود ندارد، ولی در غیر این صورت دلایل را به هیات فوتبال اعلام می‌کنیم.
فتاحی عنوان کرد: هیچ‌گونه دخل و تصرفی از طرف اداره کل در این موضوعات نیست و فقط تمایل داریم فردی که سکان این هیات را به‌دست می‌گیرد، با توانایی بالا باشد و درراستای اعتلای فوتبال استان این هیات را به خوبی مدیریت کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تقریبا تمام کاندیداها برای معرفی در اداره حضور پیدا کردند و در این بین یک نفر انصراف داد و مهدی برادران نیز به دلیل مشغله کاری از ادامه همکاری با این هیات مدارک خود را تکمیل نکرد.
وی تصریح کرد: طبق قانون بعد از تایید نهایی کاندیداها می‌توانند به صورت شخصی با سایر کاندیداها رایزنی و صحبت کنند.
گفتنی است؛ روز گذشته هشت نامزد نهایی تایید صلاحیت هیات فوتبال خراسان رضوی مشخص شد.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.