سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به برکات زیاد دیدگاه های اقتصادی استاندار، گفت: تنها راه برون رفت از تحریم ها اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تحریم ها است

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جمع مدیران و کارشناسان این حوزه ضمن اشاره به این که باید توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی بشود، افزود: تنها راه حل برون رفت از همه تحریم ها اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که شاه بیت آن مردم محور و درون زابودن است.

حسن جعفری در همین راستا اضافه کرد: حقیقتا جناب رزم حسینی دیدگاه های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی بویژه اقتصاد مقاومتی دارند و این دیدگاه ها تا جایی که من اطلاع دارم مورد تایید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری قرار گرفته و اثرات و برکات زیادی هم داشته است.

وی اذعان کرد: قبل از این که اقتصاد مقاومتی در شهر قلعه گنج اجرا بشود شاخص امنیت در آنجا ۷۶ درصد بود و بعد از محقق شدن اقتصاد مقاومتی به ۱۷ در صد کاهش یافت. بنابراین مجموعه معاونت در بحث اقتصاد مقاومتی تا می توانند کمک ویژه کنند و راهکار بدهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در خصوص ترسیم وضعیت جمهوری اسلامی در سال آینده گفت: در سال آینده انتظارات خاصی وجود دارد البته با توجه به تهدیداتی که وجود دارد این انتظار برای مجموعه معاونتی که ما در آن فعالیت می کنیم خاص تر است.

جعفری در همین راستا افزود: اگر سند امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۹  را تورقی بزنید در آن آمده است باید تهدیدات متراکم چند وجهی را علیه ایران ایجاد بکنیم که بازیگران آن هم کشورهای عربی و برخی از کشورهای غربی، کشور اسرائیل و در راس آنها هم آمریکا محسوب می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به موضوعاتی که به آنها اشاره کردم باید در حوزه نافرمانی های مدنی و بحران های اجتماعی که دشمن سعی در دامن زدن به آنها را دارد تلاش کنیم و آمادگی لازم را داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به حاضرین گفت: مردم سه نیاز اساسی از جمله امنیت، عدالت و رفاه اجتماعی را از حکومت انتظار دارند که دو نیاز از این مجموعه در حوزه معاونت ما تعریف شده است بنابراین در این زمینه نقش همه شما پر رنگ است و همه در ثواب خدمت به مردم شریک هستید

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.