جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت دارند تنها تا پایان سال جاری مهلت دارند که از طریق قانون جریمه مشمولان غایب، وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

شمارش معکوس تا پایان قانون جریمه مشمولان غایب

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه قانون جریمه مشمولان غایب در طول ۴ سال اخیر اجرا شده است، اظهار داشت: مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت دارند تنها تا پایان سال جاری مهلت دارند تا از طریق قانون جریمه مشمولان غایب وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۷، مشمولان واجد شرایط این قانون، باید در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) اقدام و مبلغ جریمه را نیز پرداخت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: مشمولانی که تمایل به پرداخت اقساطی مبلغ جریمه دارند،می توانند تا پایان سال ۹۸ مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیانی که در ماه های گذشته درخواست خود را از طریق دفاتر(پلیس+۱۰) ثبت کرده اند ولی موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده‌اند نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh@از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.