۱۱۰ بیمار محروم منطقه پنج‌تن مشهد توسط خادمیاران سلامت اعزامی از دارالشفاء امام رضا (ع) ویزیت تخصصی رایگان شدند.

۱۱۰ بیمار محروم منطقه پنج‌تن مشهد ویزیت تخصصی شدند

به گزار ش قدس آنلاین، مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: در ادامه برگزاری اردوهای جهادی خادمیاران سلامت همکار با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در مناطق محروم مشهد، ۱۱۰ بیمار کم‌برخوردار در پایگاه بسیج شهید صدوقی مشهد معاینه و غربالگری تخصصی شدند.

دکتر ناصر سرگلزایی ابراز کرد: ۱۲ نفر شامل دو پزشک متخصص داخلی و طب اورژانس، پنج دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پنج نیروی پشتیبان در این اردوی جهادی به ارائه خدمات پزشکی افتخاری پرداختند.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: این برنامه جهادی با همکاری پایگاه بسیج منطقه دو و دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور معاینه تخصصی تعدادی از بیماران نیازمند منطقه پنج‌تن و ارجاع آنان به دارالشفاء امام رضا(ع) برای بهره‌مندی از خدمات تکمیلی پزشکی، انجام شد.

سرگلزایی با تأکید بر اینکه ۱۱۰ بیمار حاضر در این اردوی جهادی توسط نیروهای بسیج منطقه شناسایی و دعوت شده بودند، افزود: تهیه داروهای نسخه‌های تجویز شده برای این بیماران، ارجاع آنان به پزشکان متخصص دارالشفاء امام رضا(ع) مانند متخصص ارتوپدی، مغز و اعصاب و روان‌پزشک و دیگر خدمات درمانی مورد نیاز با مشارکت خادمیاران سلامت همکار با این مؤسسه از امروز در این دارالشفاء آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی پزشکی مشابه دیگری توسط خادمیاران همکار با این مؤسسه در منطقه گلشهر و قرقی مشهد گفت: جمعی از بیماران محروم شناسایی شده این مناطق از خدمات دندانپزشکی، اعصاب و روان، آزمایشگاه، رادیولوژی و... در نیمه دوم سال جاری در دارالشفاء امام رضا(ع) بهره‌مند شدند.

منبع: صداو سیما
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.