جمعی از غرفه‌داران نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در مشهد با تجمع مقابل دفتر این نمایشگاه نسبت به هزینه‌های بالای نمایشگاه و تبلیغات کم آن اعتراض کردند.

اعتراض غرفه‌داران نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که تنها ۲۴ ساعت از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان می‌گذرد شاهد تجمع و اعتراض جمع کثیری از غرفه‌داران نسبت به هزینه‌های بالای نمایشگاه در مقابل تبلیغات کم آن هستیم که با حضور در دفتر نمایشگاه، اعتراض خود را نشان دادند.

برخی غرفه‌داران با بیان اینکه ما از راه دور و به امید فعالیت و عرضه کالاهایمان در این نمایشگاه شرکت کرده‌ایم، گفتند: بیشتر ما از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم و با صرف هزینه زیاد به مشهد آمده‌ایم و در این نمایشگاه شرکت کرده‌ایم اما متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی مسؤولان نمایشگاه تا کنون هیچ تبلیغاتی صورت نگرفته و اگر بوده، خیلی کم بوده و ما تا امروز مشتری برای فروش کالاهایمان نداشتیم.

به دلیل تجمع غرفه‌داران در دومین شب برگزاری این نمایشگاه، خبرنگار فارس مشهد، پای درد و دل غرفه داران و اندک بازدید کننده‌های آن نشست.

تبلیغات مناسب برای این نمایشگاه انجام نشد

احمد ابراهیمی که مسؤول یکی از غرفه‌های این نمایشگاه است به خبرنگار ما می‌گوید: خیلی از شهروندان مشهد به کل از وجود این نمایشگاه بی‌اطلاع هستند و اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسبی در خصوص نمایشگاه حتی در خود منطقه نیز صورت نگرفته است.

وضعیت فروش در نمایشگاه بسیار بد است

نسرین شرافت، یکی دیگر از غرفه‌داران است که به وضعیت فروش در این نمایشگاه اعتراض داشته و گفت: وقتی بازدید کننده‌ای وجود نداشته باشد فروشی نیز در کار نیست و این نمایشگاه برای ما که با هزاران سختی سرمایه خود را جمع کرده هزینه‌ای را برای کرایه غرفه متحمل شده و در اینجا حاضر شدیم جز خسارت و ضرر هیچ چیز دیگری نداشته است.

تبلیغات نمایشگاه کم است

بهرام امیدی یکی از بازدیدکننده‌های این نمایشگاه که به همراه خانواده خود برای خرید اقلام مورد نیاز مراجعه کرده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: متاسفانه هم غرفه‌داران و هم بازدیدکنندگان نگاهی غلط نسبت نمایشگاه دارند، مردم به دنبال جنس ارزان و با کیفیت هستند که البته با توجه به وضعیت بد اقتصادی حق دارند، از آن طرف دقیقا غرفه‌داران با هزینه‌های بالای نمایشگاه مواجه هستند که به دلیل نبود تبلیغات و در نتیجه نبود مشتری با کاهش فروش مواجه می‌شوند.

وی گفت: این دیدگاه باید عوض شود تا اینگونه نمایشگاه‌ها جایگاه واقعی خود را بیابند، متاسفانه این نمایشگاه از کمیت و کیفیت مورد انتظار برخوردار نیست.

 نمایشگاه توانمندی‌های بانوان با هدف رشد و نمو توانمندی‌های بانوان سراسر کشور از بیستم اسفندماه با حضور معصومه ابتکار مشاور رئیس جمهور در حوزه بانوان در حالی در مشهد افتتاح شد که همگان فکر می‌کردند حضور بانوی فعال دولت، زمینه‌ساز نمایش بهتر فعالیت بانوان است اما کم‌مهری مسؤولان نمایشگاه مشهد در تبلیغات، خلاف آن را ثابت کرد و  متاسفانه بر خلاف سایر نمایشگاه‌ها، اولین فعالیت بانوان در عرصه حضور در نمایشگاهی مختص بانوان، با اعتراضات خود بانوان روبرو شد.

نامناسب بودن فضای غرفه‌ها و بالا بودن هزینه‌های نمایشگاه از جمله عوامل  اعتراض است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.