قزوین_ سرهنگ پاسدار حمزه برین گفت: توجه به روستاها به عنوان مولد اقتصاد می تواند بخشی از مشکلات اشتغال را حل کندچراکه این مناطق ظرفیت های مناسبی را به خود اختصاص می دهند.

توجه به روستاها بخشی از مشکلات استغال را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار حمزه برین  مسئول قرارگاه پیشرفت عمران و آبادنی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تبیین عملکرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره در طول تاریخ مورد هجمه واقع بوده است و امروز دشمنان بیش از هر روز دیگر به تاثیر گذاری انقلاب پی برده اند و آن را درک می کنند و عناد و خصومت و دشمنی به همان میزان بیشتر شده است.

وی افزود: با گذشت ۴۰ سالگ از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز شاهد رشد این انقلاب در مبانی و اقتدار و حرکت موثری برداشته و رشد و پیشرفت ما در تراز الگوهای دنیا است.

برین ادامه داد: عمل با روحیه جهادی موجب شده است تا در باشگاه برترین های دنیا قرار بگیریم و بواسطه همراهی کار جهادی در ۷۱نقطه از استان کار پیشرفت و عمران آبادی انجام می شود که در زمینه عمران، اشتغال و فرهنگی کارنامه قابل قبولی مشاهده می شود.

مسئول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین توجه به روستاها را مهم دانست و ادامه داد: توجه به روستاها به عنوان مولد اقتصاد می تواند بخشی از مشکلات اشتغال را حل کندچراکه این مناطق ظرفیت های مناسبی را به خود اختصاص می دهند.

وی مطرح کرد:  سپاه براساس دستورالعمل رهبری به نقاط محروم کشور اعزام و با شناسایی و کار کارشناسی نقاط ضعف و قوت را با نگاه های فرهنگی، تهدید ها و فرصت ها با پایش سرزمینی انجام داده است و فعالیت های ارزشمندی در این خصوص برای رفع فقر و محرومیت زدایی اتفاق افتاده است.

برین تصریح کرد: در استان قزوین ۷۱ روستا از این خدمات بهره مند می شوند و ۵ کار گروه در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

مسئول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادنی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: بعد از ۳ سال روستا با اشتغال پویا و فاصله گرفتن از فقر به عنوان مولد اقتصادی فعالیت می کنند و فعالیت های ارزشمندی ارائه می شود.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.