نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده پدیده به دادگاه رفت، گفت: این پرونده از راکدی تبدیل به پرونده فعال شده است.

حجت‌الاسلام پژمانفر:پرونده پدیده به دادگاه رفت

 به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر دقایقی قبل در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: موضوع پدیده شاندیز بعد از پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیار الحمدالله از یک پرونده راکد تبدیل به پرونده فعال شده است و به همین منظور بیش از ۱۰ جلسه با حضور مسؤولان مختلف از جمله وزیر اقتصاد، استاندار خراسان رضوی، دادستان مشهد، دستگاه‌های امنیتی و مسؤولان پیگیری مصوبات جلسات‌شان سه قوه تشکیل شده که به عنوان نماینده مردم مشهد و کلات تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام همت خود را برای به کار بگیرم تا پرونده پدیده متوقف نشود و فرآیند پیگیری‌ها استمرار داشته باشد.

وی افزود: در ارتباط با پدیده شاندیز یکی از اولویت‌هایی که پیش بینی شده، سهامداران به ویژه سهامداران خرد که آسیب فراوانی دیدن با تعیین اولویت به حقوقشان برسند و امروز برای روشن شدن این اولویت‌ها پارامترهایی را پیش‌بینی کردند که در اولین اقدام باید پرونده پدیده در دستگاه قضایی تعیین تکلیف شود، روشن نبودن و تعیین تکلیف نشده‌اند، پرونده پدیده از لحاظ غذایی مانع اقدامات بعدی است.

پژمانفر ادامه داد: در این راستا خوشبختانه پرونده پدیده به دادگاه منتقل شده و لازم می‌دانم از حجت‌الاسلام مظفری مدیرکل دادگستری و دادستان  خراسان رضوی که در جلسه نیز حضور فعالی دارند، تشکر و قدردانی کنم و با توجه به روحیات جدید و انقلابی که در این دو عزیز سراغ دارم روند تعیین تکلیف عید با سرعت پیگیری می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم پرونده پدیده شاندیز با همان سرعت تعیین تکلیف پرونده پردیسبان که یک اقدام انقلابی در دستگاه قضایی به شمار می‌رود، پیگیری شود.

وی یادآور شد: به عنوان فردی که مردم به نوعی امین خود به شکل‌های مختلف در موضوع پدیده شاندیز اعلام کردند، به روند پیگیری خوشبین هستم و روند بررسی پرونده پدیده رو به جلو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.