محمدرضا کلایی گفت: آمادگی پذیرش چهارهزار خانوار در بوستان زائرپذیر غدیر را داریم و هم‌چنین سعی کرده‌ایم ورودی‌ها را در پیک زائر افزایش دهیم.

آمادگی پذیرش چهارهزار زائر در بوستان غدیردر ایام نوروز
به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد در حاشیه مانور «خدمت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی» اظهار کرد: ساعت پذیرش پارکینگ‌ها ۲۴ ساعته خواهد شد و در منطقه ثامن نیز افزایش ساعت پارکینگ‌ها را خواهیم داشت.
وی افزود: در ورودی‌های اصلی که شامل راه‌آهن، پایانه مسافربری، ورودی قوچان و نیشابور و فرودگاه می‌شود سعی کرده‌ایم راهنمای مسافرین را به طور کامل داشته باشیم و هم فضا را آراسته‌ایم و برنامه‌های بومی و محلی تدارک دیده‌ایم تا آغازی شاد برای سال نو باشد، هم‌چنین ۱۵ ایستگاه بهارانه را را با تجمیع فضاهای گل برای استفاده مردم ساخته‌ایم.  
محمدرضا کلایی ادامه داد: قرار است از ۲۵ اثر ماندگار به عنوان یادمان‌های شهری که محصول هنر شهری هستد بهره‌برداری شود؛ هم‌چنین ۳۰ اثر دیوارنگاری در سطح شهر خواهیم داشت و سعی کرده‌ایم در محدوده اطراف حرم کارهایمان را تقویت کنیم.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: امسال قرار است طی یک رکوردزنی مردم مشهد شاهد نصب ۹۰۰ المان در سطح شهر مشهد باشند.
وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی مانند نمایش، تئاتر و برنامه‌های شاد و تمام آن چیزی را که زائرین می‌خواهند برنامه‌ریزی شده است. برای رفاه حال مسافرین و زائرین در فروشگاه‌های سطح شهر تخیفاتی را در نظر گرفته‌ایم.
کلایی در خصوص حمل‌ونقل در این دوران ابراز کرد: برای تسهیل ترددها اتوبوسرانی ساعت خود را افزایش داده و برنامه‌ریزی شده است که تمام دستگاه‌های خدماتی ۲۴ ساعته به ارائه خدمات بپردازند.
شهردار مشهد ادامه داد: امروز هم قرار است در طرحی که به شورای اسلامی شهر ارائه کرده‌ایم در صورت پذیرش، پایانه‌های اصلی در میدان فردوسی، مصلی و دو پایانه دیگر مستقر کنیم و اتوبوس‌های بی‌آرتی از ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ۹۸ برای مردم و زائرین رایگان خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.