علیرضا رزم‌حسینی گفت: دستگاه‌های متولی امر خدمات سفر از ۱۲ کمیته‌ اجرایی تشکیل شده است. کمیته‌ها چندین ماه است که تلاش می‌کنند و خودشان را برای پذیرایی ازنیم میلیون زائر و مسافران نوروزی آماده می‌کنند که از تمام آن‌ها به خاطر ارائه این خدمات تشکر می‌کنم.

تلاش چند ماهه کمیته‌های خدمات سفر برای پذیرایی از مسافرین و زائرین نوروزی
به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در حاشیه مانور «خدمت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی» اظهار کرد: مشهد مقدس از شهرهای مهم ایران است که با وجود امام‌رضا(ع) و با توجه به حجم زیادی از گردشگران و زائران بدیهی است که علاوه بر خدماتی که دیگر شهرها و کشورها با جاذبه‌های گردشگری ارائه می‌دهند ما در مشهد خدماتی را به زائرین ارائه می‌کنیم که ثواب زیادی دارد چرا که آن‌ها راه زیادی را طی می‌کنند تا به مشهد برسند.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید هر مقدار که ما خدمات بهتری را همراه با آداب و فرهنگ ایرانی در اختیار زائرین و گردشگران بگذاریم در آینده برای جلب بیشتر مسافران، زائران و گردشگران موثر خواهد بود و به اقتصاد گردشگری که یکی از صنایع ثروتمند در خراسان است کمک خواهد کرد تا رونق بیشتری گیرد.
مانور اعلام آمادگی کمیته‌های خدمت‌رسان برگزار شد 
در ادامه سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مانور خدمت امروز در قالب دوازده کمیته که ذیل ستاد خدمات سفر استان تشکیل شده است برگزرا شد و در واقع برای اعلام آمادگی کمیته‌ها برای خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات است.
مهدی یعقوبی اظهار کرد: فعالیت‌های کمیته  خدمات شهری شامل زیباسازی و پاک سازی شهر و در کنار آن بحث‌های ترافیکی تسهیل ترددها، توسعه خدمات حمل ونقل و فعالیت‌هایی که لازم است هم برای لحظه سال تحویل و هم برای سفر مقام معظم رهبری می‌شود.  
وی افزود: در پنج ورودی اصلی که شامل پایانه مسافربری، فرودگاه، راه‌آهن، ورودی قوچان ونیشابور است پایگاه راهنمای زائر را نصب کرده‌ایم  که کمیته‌ها می‌توانند نیروهای خود را در آن‌جا مستقر کنند تاپاسخ‌گوی زائرین باشند.
سرپرست معاونت خدمات شهری مشهد ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها، فعالیت‌های استقبال از بهار که حدود ۱۴ میلیون بوته‌کاری گل در طرح‌های متفاوت، ۱۵ ایستگاه بهارانه و ۹۰۰ المانی بوده است را در برنامه داریم که سعی شده در کنار زیباسازی و آراستگی شهر بحث نشاط و شادابی را هم برای شهر فراهم کند.
یعقوبی بیان کرد: امروز در مانور ۳۵ غرفه در مساحت ۴۲۰ متر نصب شده بود و در کنار آن ۸۲ دستگاه ماشین‌آلات خدمات رسان مستقر شده‌اند. در بازدید امروز سه رونمایی برگزار شد، یکی از آن‌ها خودروی امداد گیاه بود که توسط سازمان پارک‌ها تجهیز شده و با توجه به نیازهای سال گذشته مردم که از طریق ۱۳۷   اعلام کرده بودند این ماشین‌آلات برای موارد ضروری تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در کنار آن دو دستگاه تاکسی ویژه توان‌یابان رونمایی شد، نوسازی کامل ناوگان سازمان فردوس‌ نیز از این موارد بود که در واقع در راستای بهبود خدمات رسانی به زائر و مردم مشهد است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.