سرهنگ دوم پاسدار "علی خبازی "فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه، گفت : در مرحله ناحیه ای مسابقات قرآنی بسیج ۱۵۳ نفر از اعضای بسیجی در ۵ رشته این مسابقات شرکت کردند.

تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی بسیج +تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،‌با هدف ترویج فرهنگ غنی قرآنی و تحقق فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) مسابقات قرآنی بسیج در سه مرحله حوزه ای _ناحیه ای و استانی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار "علی خبازی " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه به خبرنگار ما گفت : این مسابقات در سه مرحله حوزه ای _ناحیه ای و استانی و در ۵ رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن _جزء ۱ تا ۳_۱ تا ۷ و ۱۰ جزء و همچنین قرائت و تحقیق زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال _ترتیل  _طرح صراط و مفاهیم و تفسیر سوره اسراء و اذان تقلیدی برگزار شده که پس از پایان مرحله حوزه ای ۱۱۴ خواهر و ۳۹ برادر توانستند به مرحله ناحیه ای راه یابند.

 وی گفت : در مرحله پایانی ناحیه ای تعداد ۳۱ نفر رتبه های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند و به مرحله استانی رسیدند که در این مرحله نیزدو نفر از شرکت کنندگان شهرستان بشرویه رتبه های دوم و سوم این مسابقات را در سطح استان از آن خود کردند.

یاد آوری می شود در مرحله پایانی مسابقات مرحله ناحیه ای از ۱۳ نفر که رتبه های اول مسابقات را بدست آوردند و همچنین ۸ نفر از داوران برگزیده در مراسم نماز جمعه شهر بشرویه و ارسک با حضور ائمه جمعه تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.