مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت : تفاهم‌نامه ایجاد کمیته مشترک همکاری‌ با هدف ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تقویت فعالیت‌های اقتصادی بانوان در خراسان رضوی به نمایندگی مریم سراج احمدی و ولایت هرات افغانستان به نمایندگی مریم جامی احمدی امضا شد.

به گزارش قدس آنلاین ؛ فرشته سلجوقی گفت: موضوع تفاهم‌نامه ایجاد کمیته مشترک همکاری‌های اقتصادی با هدف ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تقویت مسائل اقتصادی بانوان فعال در خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان است.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم زمینه‌های مشترک فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بین دو کشور همزبان ودوست را در منطقه بررسی کنیم تا زنان توانمند دو کشور از تجربیات یکدیگر در زمینه آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

سلجوقی در پایان گفت: شرکت سهامی خاص پایبار که در منطقه دوغارون دارای تجهیزات هستند، اعلام آمادگی کردند تا به عنوان معین اقتصادی در این طرح زنان دو استان همجوار از دوکشور همسایه را همراهی کنند.

 در این مذاکرات شکوه میرشاهی مدیرکل دفترجذب و سرمایه گذاری استان، جوادمحبی  مدیریت نمایشگاه بین المللی مشهد چند تن از زنان کارآفرین وبازرگان از هر دو کشور حضور داشتند.

منبع : ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.