کاروان راهیان نور در قالب دو دستگاه اتوبوس با شرکت ۹۰ نفر از خواهران و برادران فعال بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

اعزام زائران شهدای کربلای ایران در قالب کاروان "راهیان نور" بشرویه +تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ۹۰ نفر از اعضای خواهران و برادران فعال بسیجی در قالب دو دستگاه اتوبوس برای زیارت شهدای کربلای ایران عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

 حجه الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه شهر بشرویه در مراسم بدرقه زائران شهدای کربلای ایران که از محل گلزار شهدای شهر بشرویه عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند، گفت: مناطق عملیاتی جنوب یک دانشگاه بزرگ معنوی است که بسیاری از افراد را در این دانشگاه شاخص کرده است.

وی گفت : مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور سرزمین های بسیار مقدسی هستند که برای حفظ این مناطق خون پاک عزیزانی هدیه شده تا امنیت، آسایش و آرامش ملت ایران اسلامی را فراهم نماید.

 امام جمعه بشرویه افزود : سفر راهیان نور یک فرصت بسیار ارزشمند و معنوی است که مسافران این برنامه با فضیلت باید قدر تمام لحظه هایی را که میهمان شهدا هستند بدانند و از این سفر بیشترین بهره برداری معنوی داشته باشند.

حجه الاسلام معلمی به شرکت کنندگان در این برنامه معنوی توصیه کرد که لازم است با شهدای عزیز پیمان ببندید و در مسیر این عزیزان حرکت کنید و توشعه معنوی  رابرای آخرت خود ذخیره کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.