یک سایت مراکشی اخبار مربوط به حضور «اروه رنار» سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور روی نیمکت ایران را منعکس و اعلام کرده رسانه‌های ایران دست‌بردار این مربی نیستند!

گزارش سایت مراکشی از احتمال حضور "رنار" در تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از چند روز گذشته مجدداً بحث حضور اروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش روی نیمکت ایران و مذاکره با این مربی از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان مطرح شده است.

سایت «lesiteinfo» مراکش در گزارشی به گمانه زنی‌ها درباره حضور رنار در تیم ملی ایران پرداخته است.

این سایت با عنوان «رسانه های ایران دست بردار رنار نیستند» نوشت: «رسانه های ایران گزارش داده اند که اروه رنار با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت این تیم به توافق رسیده است. بر اساس گفته بعضی از افراد نزدیک به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مربی فرانسوی به زودی به عنوان مربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد. ایران بعد از شکست مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا بدون مربی مانده است. حضور رنار در جایگاه ویژه ورزشگاه هزاع بن زائد ابوظبی برای تماشای دیدار تیم ملی ایران با ژاپن به شایعات دامن زده است. بعضی از رسانه‌های ایران اعلام کرده اند که به زودی قرارداد رنار با ایران امضا می‌شود.»

این سایت در ادامه به قرارداد رنار با مراکش اشاره کرده و نوشته است: «با این حال فوزی لکجا رئیس فدراسیون فوتبال مراکش در ماه اکتبر در گفتگو با رادیو ملی گفت که هدف اصلی رنار در مراکش قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا است و این مربی تا سال ۲۰۲۲ با مراکش به کارش ادامه می‌دهد.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.