لرستان- کیانوش سوری از پایان فروردین ماه ۱۳۹۸ را آخرین مهلت سرپرستی روزنامه‌های سراسری فاقد دفتر کار در لرستان خبر داد.

 پایان فروردین؛ آخرین مهلت به سرپرستی روزنامه‌های سراسری فاقد دفترکار در لرستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کیانوش سوری مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: کلیه سرپرستی روزنامه های سراسری در استان لرستان که بدون دفتر کار فعالیت می‌کنند باید نسبت به تهیه دفترکار تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۸، اقدام کنند و به تأیید واحد مطبوعات برسانند در غیر اینصورت طبق قوانین مطبوعات با آنها برخورد خواهد شد.

سوری افزود: سرپرستی روزنامه‌های سراسری که در استان عملاً فعالیتی نداشته و همواره  از ما انتظار دارند غیرقانونی به آنها آگهی بدهیم، از رده خارج می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه این کار در راستای عدالت‌محوری، شفاف‌سازی، احقاق حقوق روزنامه‌نگاران محلی و دفاتر روزنامه های سراسری با سابقه و با منظم در توزیع و همچنین کسانی که رسالت و دغدغه‌شان قلم و پیشرفت مطبوعات این استان است انجام می پذیرد، عنوان کرد: این مهم با کمک خداوند متعال و همچنین حمایت دوستان مطبوعات که جزو اولین برنامه های بنده در سال آینده است، انجام پذیرد.

سوری افزود: متأسفانه افرادی که تازه به مطبوعات ورود پیدا کرده و فعالیت می‌کنند علاوه بر نداشتن دفتر کار، معمولاً نمایندگی چندین روزنامه سراسری درجه پایین که در استان توزیع هم ندارند هدفی جز رسیدن به منافع شخصی و مالی آن ندارند اما از زمان پذیرفتن این مسئولیت تمام قد در برابر اینگونه حرکات ایستادگی کرده و خواهیم کرد .

مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، عنوان کرد: متأسفانه ما به جای وقت گذاشتن و گرفتن چند امتیاز بیشتر برای رسانه‌ها و نشریات باید انرژی زیادی را صرف این افراد کنیم.

کیانوش سوری در ادامه گفت: با پیگیری و مذاکراتی که با معاونت مطبوعات وزارت ارشاد داشته ایم سال آینده خبر خوشحال کننده ای برای نشریات محلی استان لرستان اعلام خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.