«کتاب خوب، بهترین سوغات زیارت امام رضا(ع)»، این شعار سرآغازی است در اجرای طرح بهارانه کتاب «به‌نشر»، طرحی که می تواند سبد خرید زائران و مسافران نوروزی مشهد مقدس را با کتاب همراه نماید.

از فعالیت شبانه روزی فروشگاه های کتاب «به‌نشر» تا افتتاح شعبه نوروزی در ایستگاه راه آهن مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی؛ مدیرعامل به نشر در همین زمینه اظهار کرد: با توجه به میزان فروش سال های گذشته در بازه زمانی نوروز، اجرای طرحی مدون برای این ایام پرمخاطب برنامه ریزی شد که با دسته بندی موضوعات و بر اساس اولویت در حال اجرا می باشد.
وی افزود: به‌نشر به عنوان یک برند خدمات‌رسان در روزهای پیش روی سال جدید با اولویت بندی اقدامات و با اتکا به توان و ظرفیتی که در این حوزه وجود دارد نسبت به ارتقای سرانه مطالعه در کشور گام بر می دارد.
مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اجرای این طرح دو مرحله‌ای اظهار کرد: در مرحله نخست، طراحی ستادی و عملیاتی در بازه زمانی بیستم بهمن ماه تا بیستم اسفند ماه انجام شد و در بازه زمانی ۲۰ اسفند ماه ۹۷ تا پایان ۲۰ فروردین ۹۸ مرحله دوم این طرح در حوزه نظارت، کنترل، پشتیبانی و دریافت نتایج اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به مهم ترین فعالیت ها و اقدامات این طرح خاطرنشان کرد: فعالیت شبانه روزی فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در تمامی شعبه های اطراف حرم مطهر رضوی، تجهیز شعب فروشگاهی، جابجایی کتب، تخفیفات نوروزی کتاب و ... در دستور کار قرار دارد.

افتتاح شعبه فرهنگی کتاب در ایستگاه راه آهن مشهد
سعیدی به جزئیات این فعالیت ها پرداخت و عنوان کرد: یکی از بی سابقه ترین و مهم ترین فعالیت های به‌نشر بحث تقسیم کتاب بین فروشگاهی خواهد بود به طوری که با برنامه ریزی انجام شده، تحلیل موجودی فروش هر فروشگاه بررسی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه حجم قابل توجهی از سفرهای نوروزی به مشهد مقدس از طریق خطوط ریلی صورت می گیرد به افتتاح شعبه جدید کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در ایستگاه راه آهن مشهد اشاره و بیان کرد: احداث فروشگاه در راه آهن جزئی از ضروریات می باشد تا زائران و مسافران نوروزی در ساعات حضور در این مکان اوقات خود را با کتاب سپری کنند.

فعالیت شبانه روزی فروشگاه های کتاب «به‌نشر» در اطراف حرم مطهر رضوی
مدیرعامل به‌نشر همچنین از شبانه روزی شدن فعالیت تمامی فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در ایام نوروز در اطراف حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد و بیان کرد: با توجه به تجربیات گذشته و لزوم خدمت رسانی ۲۴ ساعته به زائران، پیش‌بینی و نحوه اقدام صحیح آن صورت گرفته است.
به گفته سعیدی تخفیفات نوروزی کتاب همانند سال های گذشته برای رضایت مندی زائران و مسافران مشهدالرضا در دستور کار قرار دارد.
تجهیز شعب، جذب نیروهای توانمند در ایام نوروز، تدوین بروشورهای تبلغاتی در راستای ارائه بهتر محصولات به مشتریان، ایجاد فضایی برای اقامت بهاری در کافه کتاب فروشگاه امامت، احداث فروشگاه کتاب باب الرضا(ع) و باب القبله در اطراف حرم مطهر رضوی و... از دیگر اقدامات نوروزی است که مدیرعامل به‌نشر به آنها اشاره کرد.

راه اندازی بخش سوغات زائر در فروشگاه های کتاب «به‌نشر»
سعیدی همچنین از راه اندازی بخش سوغات زائر در هر یک از فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات در مبادی ورودی مشهد مقدس و برپایی مراسم افتتاحیه برای شعب جدید از دیگر برنامه های این انتشارات در سال جدید می باشد.
وی یادآور شد: به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) دارای ۱۷ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد مقدس و ۱۶ فروشگاه و نمایندگی در شهرهای تهران، خرم آباد، تبریز، اردبیل، شاهرود، تربت حیدریه، شهرکرد، گرگان، بجنورد، چناران، درگز، گلبهار، نیشابور، بیرجند، طبس و زاهدان است.
مدیرعامل به‌نشر در پایان ابراز امیدواری کرد: با اتکا به امکانات موجود، تمامی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته بتواند در راستای رضایتمندی مخاطبان کتاب همراه باشد.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.