مدیر مخابرات استان خراسان رضوی گفت: در ایام عید نوروز چند سایت موقت جهت بهبود و ارائه خدمات در نقاط مختلف شهر مشهد نصب و راه اندازی خواهند شد.

رفع اختلالات ارتباطی همراه اول در تعطیلات نوروزی

علی کارگزار در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: به منظور رفع برخی اختلال ها و  بهبود ارائه خدمات اپراتورها در ایام پایانی سال و عید نوروز، با هماهنگی های انجام شده ، طی چند روز آینده چند سایت موقت در نقاط مختلف شهر مقدس مشهد از جمله مرکز شهر و مناطق نزدیک به حرم مطهر امام رضا ( ع) نصب و راه اندازی خواهند شد که سهم همراه اول در این سایت ها چهار مورد می باشد .
وی تصریح کرد: همچنین در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین سال ۹۸ ، دو سایت موقت نیز در منطقه وکیل آباد شهر مشهد ، راه اندازی خواهند شد تا در صورت اقامت و ازدحام بیش از حد شهروندان دراین منطقه مشکل خاصی در حوزه اپراتورها و استفاده از خدمات رخ ندهد.
کارگزار با اشاره به اینکه از  نقاط کور آنتن دهی در نقاط مختلف شهر  مشهد اطلاع داریم و برای رفع آنها سایت های جدید را نیز طراحی کرده ایم ،افزود: از طرفی  به منظور افزایش و ارتقائ خدمات بر اساس طراحی ها و امکان سنجی هایی انجام شده ، ۷۶ سایت جدید برای استان خراسان رضوی  در نظر گرفته شده است که اغلب آنها مربوط به شهر مقدس مشهد می باشد  و در کمیته خاصی با فاوا شهرداری  مشهد و سایر سازمان های متولی این امر در حال بررسی به منظور نصب و راه اندازی آنها هستیم و  شرکت مخابرات خراسان رضوی از این آمادگی برخوردار است که به محض اینکه مجوز یک سایت صادر شود ظرف مدت ۴۵ روز آن را نصب و راه اندازی کند.
 وی تصریح کرد: به طور لحظه ای مراکز مخابرات در سطح استان مورد رصد قرار می گیرند و کوچکترین اختلالی در هر نقطه از استان که مرتبط با این شرکت باشند به سرعت شناسایی و برطرف می شوند اگرچه اغلب اختلالاتی که رخ می دهند به دلیل توسعه شبکه بوده و موقتی می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.