تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ چین و در گروه سوم این مسابقات با تیم‎های پورتوریکو، اسپانیا و تونس همگروه شد. دیدارهای این گروه در شهر گوانگژو برگزار می‎شود.

حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در جام‌جهانی مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، قرعه کشی ۳۲ تیم حاضر در مسابقات بسکتبال جام جهانی ۲۰۱۹ چین امروز شنبه در محل برگزاری این رقابت‌ها و بر اساس سیدبندی تیم‌های شرکت کننده انجام شد.

در قرعه کشی انجام شده، تیم ملی بسکتبال ایران که در سید پنجم مسابقات قرار گرفته بود، در گروه C با تیم‌های پورتوریکو و اسپانیا همگروه شد.

گروه بندی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۹ چین به این شرح است:

گروه A: ساحل عاج، لهستان، ونزوئلا، چین
گروه B: روسیه، آرژانتین، کره جنوبی، نیجریه‌
گروه C: اسپانیا، ایران، پورتوریکو، تونس
گروه D: آنگولا، فیلیپین، ایتالیا، صربستان‌
گروه E: ترکیه، جهوری چک، آمریکا، ژاپن
گروه F:یونان، نیوزیلند ، برزیل، مونته نگرو
گروه G: دومینیکن، فرانسه، آلمان، اردن
گروه H: کانادا، سنگال، لیتوانی، استرالیا

بر اساس اعلام سایت برگزاری جام جهانی ۲۰۱۹ چین، دیدارهای هر یک از گروه‌های هشت گانه این مسابقات در شهرهای مجزا برگزار می‌شود.

بر این اساس دیدارهای گروه‌های A و B به ترتیب در شهرهای بیجینگ و ووهان برگزار می‌شود. گوانگژو میزبان دیدارهای گروه C است که تیم ملی ایران نیز در آن قرار دارد ضمن اینکه فوشان هم میزبان دیدارهای گروه D است. همچنین دیدارهای چهار گروه دیگر هم به ترتیب در شهرهای شانگهای، نانجینگ، شنژن و دونگ گوان برگزار می‌شود.

این سومین بار است که تیم ملی بسکتبال در جام جهانی شرکت می‌کند. تیم کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۰ ترکیه که اولین حضورش در این رقابت‌ها بود، در گروه B با تیم‌های برزیل، کرواسی، تونس، آمریکا و اسلوونی همگروه شد. اسپانیا، برزیل، صربستان، مصر و فرانسه هم حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در گروه A جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا بودند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.