استاندار خراسان رضوی گفت:فرمانداران باید روی مسئله زمین‌خواری حساس باشند و سختگیرانه برخورد کنند. با توجه به همکاری خوب دستگاه قضایی، انتظار می‌رود که فرمانداران شهرستان‌ها، اداره منابع طبیعی و شهرداری‌ها را پای کار آورده و با برخورد به موقع مانع از تصرف اراضی ملی توسط سودجویان شوند.

برخورد شدید با زمین‌خواری در شهرستان‌ها با همکاری دستگاه قضایی
به گزارش قد س آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با فرمانداران استان به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اشاره نمود و اظهار کرد: از فرمانداران انتظار داریم تا در خصوص موافقت‌نامه‌های اقتصاد مقاومتی که با همکاری معین‌های توسعه‌ای منعقد شده، مرتبا کارهای اجرایی را پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه محوریت فعالیت‌های اجرایی در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها است، عنوان کرد: ضرورت دارد که در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های حاکمیتی، زمینه فعالیت اقتصادی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم شود. فرمانداران باید از طریق برقراری تعامل مثبت با تمام ارکان حاکمیت اعم از دستگاه‌های اجرایی، قضایی و ائمه‌جمعه موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران و معین‌های اقتصاد مقاومتی را برطرف کرده و در جهت اجرای سیاست‌های طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گام بردارند.
رزم‌حسینی بیان کرد: در جلسه‌ای با آیت‌الله علم‌الهدی، ایشان به صراحت اعلام کردند که ائمه‌جمعه هیچ دخالتی در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی نخواهند داشت و تاکنون نیز از سوی ایشان یا دیگر ائمه‌جمعه حتی یک مورد درخواست تحمیلی نداشته‌ایم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به موضوع زمین‌خواری در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی، تصریح کرد: عده‌ای فرصت‌طلب در چناران، سبزوار و دیگر شهرستان‌ها به راحتی جلوی چشم همه، داخل اراضی ملی یا متعلق به دستگاه‌های اجرایی، تانکر آب می‌گذارند و بعد نیز با کاشت درخت، باغ ویلا می‌سازند. فرمانداران باید روی مسئله زمین‌خواری حساس باشند و سختگیرانه برخورد کنند. با توجه به همکاری خوب دستگاه قضایی، انتظار می‌رود که فرمانداران شهرستان‌ها، اداره منابع طبیعی و شهرداری‌ها را پای کار آورده و با برخورد به موقع مانع از تصرف اراضی ملی توسط سودجویان شوند.  
وی ادامه داد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در حوزه‌های مختلف نگاه اعتدالی و میانه‌رو دارد و این فرصتی برای فرمانداران است تا از ظرفیت وی برای رفع مشکلات شهرستان تحت مدیریت خود بهره بگیرند.  
رزم‌حسینی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروز ۹۸، گفت: پلیس راه باید با استقرار نیروهای خود در مبادی ورودی خراسان رضوی و مسیرهای منتهی به مشهد و کنترل سختگرانه سرعت خودروها، زمینه کاهش آمار تصادفات منجر به فوت را فراهم کند. فرمانداران باید در ایام تعطیلات نوروز به صورت سرزده از مراکز خدماتی بازدید کنند و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مردم قرار گیرند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.