معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن برای کم‌رنگ کردن فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کشور از طریق جنگ اقتصادی و جنگ نرم ورود کرده است، اما خوشبختانه جوانان ما بصیر و آگاه هستند و اجازه نخواهند داد که دشمن توطئه‌های خود را در کشور پیاده کند.

"جنگ اقتصادی" و "جنگ نرم" دو راهبرد دشمن برای کم‌رنگ کردن فرهنگ انقلاب اسلامی

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته در ویژه برنامه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور، اظهار کرد: ایران اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در منطقه برخوردار است، کشور در جنوب و شمال از مرزهای دریایی برخوردار و با ۱۵ کشور همسایه است، اگر با قدرتمندی، علم، دانش و فناوری گام برداریم، یقینا از این نعمات خدادادی در جهت پیشرفت کشور استفاده می‌کنیم و در غیر این صورت دیگران بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ دستان استکبار جهانی از ایران قطع شد، آمریکا زمانی که مشاهده کرد به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی از ایران رانده شده است، دشمنی‌های خود را بر علیه ملت شروع کردند و برای نابودی انقلاب اسلامی دست به راه انداختن اختلافات مذهبی، حمله نظامی به طبس، ترور مسؤولان و مردم و... زدند اما در هر برهه با شکست مواجه شدند و به همین دلیل رو به جنگ تحمیلی آوردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در ابتدا جنگ تحمیلی رژیم بعثی که تحت حمایت آمریکا بود، تصور می‌کرد که یک روزه خرمشهر را اشغال می‌کند و پس از یک هفته به تهران می‌رسد و در نهایت ایران را فتح می‌کند، اما به مرور زمان متوجه اشتباه خود شد و در آن شرایطی که در حال اشغال خرمشهر بود، دشمن بحث مذاکره را با ایران در میان گذاشت.

وی افزود: امام خمینی با صراحت فرمودند که تا زمانی که دشمن در کشور و خاک ما حضور دارد، با او مذاکره نخواهیم کرد و اگر جنگ به ۲۰ سال طول بکشد ما از خاک و سرزمین خود دفاع خواهیم کرد و در نهایت پس از هشت سال دفاع مقدس کشور ما به پیروزی رسید.

سیاری عنوان کرد: در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان در تجاوز دشمن باقی نماند، امروز به برکت خون شهدا کشور در جهان در سطح بالایی قرار دارد و علت این اقتدار ایستادگی و مقاومت است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن برای کم‌رنگ کردن فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کشور از طریق جنگ اقتصادی و جنگ نرم ورود کرده است، اما خوشبختانه جوانان ما بصیر و آگاه هستند و اجازه نخواهند داد که دشمن توطئه‌های خود را در کشور پیاده کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مورد خطاب قرار دادند، مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که جوانان امروزی توان نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن را دارند و می‌توانند راه انقلاب را ادامه دهند.

سیاری عنوان کرد: راهیان‌نور یکی از اقدامات مثبت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم دشمنان است، اگر ما در این جنگ ضعیف و ناتوان باشیم، قطعا دشمن بر ما غلبه می‌کند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.