سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در بیستم فروردین ماه سال آینده، ۱۱۲ دستاورد جدید هسته‌ای رونمایی می‌شود که دارای اهمیت بالایی بوده و در زمینه‌های اکتشاف، چرخه سوخت، فنی، پیشرفت لیزر، نیروگاهی، استخراج و غیره است.

کمالوندی: ۱۱۲ دستاورد جدید هسته‌ای در سال آینده رونمایی می‌شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، بهروز کمالوندی  سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید موزه دکتر علی اکبر صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران همواره از تهدیداتی که دشمن بر آنها تحمیل می‌کند به عنوان فرصت استفاده کرده تا به دشمنان و تمام جهان نشان دهندکه در برابر تحریم و شرایط سخت اقتصادی هیچ‌گاه دست از مقاومت نخواهند کشید.

وی بیان کرد: آمریکا در تلاش بوده تا ارتباط کشورهای متحد با ایران را قطع کرده و کشورهای غیر متحد نیز هیچگاه رابطه اقتصادی برقرار نکنند اما در گمراهی آشکاری به سر می‌برند چرا که ملت ایران با هشیاری این مرحله را نیز پشت سر می‌گذارند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: امروز باید با صبر و شکییایی و انسجام و اتحاد از تحریم‌ها نیز عبور کرده و نظام خود را استوار نگه داریم چرا که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام بوده است.

وی افزود: در راستای خنثی کردن فشارهای اقتصادی و هموار کردن مسیر حل مشکلات در تلاش هستیم چرا که ممکن است در سال آینده فشار تحریم‌ها بیشتر حس ‌شود و باید در این شرایط از تمام‌ظرفیت‌ها برای مقابله با جنگ اقتصادی استفاده کرد.

کمالوندی بیان کرد: امروز دشمن به سمت بپا کردن جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده چرا که در تمام جنگ‌های نظامی و غیرنظامی که علیه ایران بپا کرد شکست خورده و به هیچی نتیجه‌ای‌دست نیافت.

وی ادامه داد: در بیستم فروردین ماه سال آینده، 112 دستاورد جدید هسته‌ای رونمایی می‌شود که دارای اهمیت بالایی بوده و در زمینه‌های اکتشاف، چرخه سوخت، فنی، پیشرفت لیزر، نیروگاهی، استخراج و غیره است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: با رونمایی از دستاوردهای هسته‌ای نیز به دشمن این پیام را خواهیم داد که تحریم‌ هیچگاه نمی‌تواند کشور ای ان و نظام ما را سست کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.