گیلان - علی اصغر عباسی، از آمادگی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برای ارائه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان برای تامین سوخت مسافران نوروزی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، علی اصغر عباسی مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی گیلان، گفت: «این منطقه با تعداد ۱۲۲ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی بنزین و نفتگاز و یکصد باب جایگاه عرضه فرآورده CNG (سوخت طبیعی) آماده خدمات رسانی به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی است».

وی  به اقدامات اجرایی قبل از فرارسیدن نوروز اشاره کرد وافزود : «علاوه بر نظارتهای دوره ای درطی سال، در اسفند ماه هر سال عملیات نظارت  بر سوخترسانی مطلوب نوروزی در قالب گشت های ویژه بازرسی توسط کارشناسان ذیربط این شرکت انجام می شود و این مهم در قالب اکیپ های دو نفره از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت. »

عباسی اظهار کرد : «نظارت بر توزیع کمی و کیفی بنزین و سایر فرآورده های نفتی برای اطمینان ازسوخترسانی مطلوب به مسافران از اهم برنامه های  اسفند ماه تا نیمه اول فروردین ماه ۹۸ این شرکت است که با دقت انجام می گیرد. این نظارت ها با محوریت ایمنی تجهیزات، سلامت کیفی  فرآورده ها و تکریم ارباب رجوع از ابتدای اسفند در حال انجام است. »

مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی گیلان گفت : «بارگیری روزانه بیش از ۳۰۰ دستگاه نفتکش نشان از حجم بالای عملیات بارگیری و سوخترسانی در منطقه گیلان دارد، لذا نظارت برسلامت فنی نفتکشهای منطقه که ۱۲۳ دستگاهند وعملیات سوخترسانی را  به انجام  می رسانند نیز بخش عمده ای از امور نظارتی قبل از فرا رسیدن نوروز این شرکت است  » .

مشارکت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با انجمن صنفی جایگاهداران استان و متصدیان جایگاههای CNG، پیمانکاران و تعمیرکاران مجاز مجاری عرضه، شرکت ها و پیمانکاران حمل ونقل سوخت از دیگر تمهیداتی است که توسط مدیر منطقه گیلان برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی به آن اشاره شده است.  

وی افزود: «در شرایط عادی مصرف روزانه استان به طور متوسط سه میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر فرآورده بنزین است که طبق پیش بینی و برآورد ما از سالهای پیش با ورود مسافران نوروزی مصرف تا دو برابر میزان فعلی افزایش خواهد یافت.»  

مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی گیلان همچنین از خدمات اطلاع رسانی و  پاسخگویی به ارباب رجوع در ایام نوروز سخن گفت و افزود : «بخش تکریم ارباب رجوع  همچون سال های دیگر در نوروز امسال نیز  فعال است. مردم می‌توانند با دانلود نرم افزار باک (پمپ بنزین یاب سابق) از سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در دسترس ترین مجاری عرضه کننده سوخت راردیابی و استفاده نمایند؛ همچنین در سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷، کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمادگی دارند هرگونه شکایات و انتقادات واصله را در ایام تعطیلات در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشند.»

عضو کمیته تامین سوخت استان همچنین از آمادگی کامل دستگاههای خدماتی استان براساس شرح وظایف محوله در کارگروه تامین سوخت استان خبر داد و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله باهرگونه بحران برای تامین سوخت مستمر و خدمات رسانی مطلوب در ایام تعطیلات نوروزی را از برنامه های مشارکتی برون سازمانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان دانست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.