در آستانه سال نو دومین گام طرح ۲۰-۲۰ با هدف توزیع ۲۰ هزار سبد کالا بین مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

دومین گام طرح ۲۰-۲۰ کمیته امداد خراسان رضوی کلید خورد
به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه افتتاح طرح توزیع سبد کالا از ۲۰ اسفند با حجم هزار بسته مواد غذایی آغاز می شود گفت: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می شود و تا قبل از آغاز سال نو با اولویت خانواده‌های نیازمند، ایتام و زنان سرپرست خانوار به پایان می رسد و با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی خانواده ها، کالاهای اساسی و خوراکی تهیه شده و در اختیار آن‌ها قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه سبدهای کالای مذکور متناسب با میزان کمک‌های نیکوکاران و مشارکت‌های مردمی در هر شهرستان تهیه شده است، تصریح کرد:به طور میانگین هر سبد کالا ۱۵۰ هزار تومان و حاوی اقلام ضروری خوراکی شامل مواد گروه پروتئینی، غلات، برنج، قند و چای در نظر گرفته شده است.

آسوده ادامه داد: توزیع ۲۰ هزار سبد کالا با ارزش کلی سه میلیارد تومان و با مشارکت مردم، مراکز نیکوکاری، خیران و حامیان آغاز و تلاش بر این است تا قبل از اتمام سال به پایان برسد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه ۲۲۱ هزار خانوار نیازمند از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند افزود: به منظور کمک به خانواده‌های تحت حمایت و بهره مندی همه نیازمندان از این بسته‌های غذایی نیکوکاران میتوانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، تماس با شماره ثابت ۳۱۲۸ با پیش شماره ۰۵۱، ارسال پیامک بدون متن به سرشماره ۸۸۷۷ و ۳۰۰۰۸۸۸ و یا واریز وجوه نقد به شماره حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ با شناسه واریز ۳۰۴۵۰ نزد بانک ملی اقدام کنند تا امسال همه باهم (عیدی برای همه) را تحقق بخشیم و در کنار هم عید نوروز را جشن بگیریم.

شایان ذکر است توزیع هزار سبد کالای غذایی شامل برنج، گوشت، حبوبات، روغن، قند، رب، ماکارونی و چای با ارزش هر سبد کالا ۳۰۰ هزار تومان که با تامین اعتبار از منابع مشارکت‌های مردمی، حامیان و نیکوکاران در بین مددجویان اداره یک کمیته امداد مشهد از ۲۰ اسفند آغاز شده، تا ۲۷ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: صداو سیما
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.