۱۰ هزار دانش‌آموز فرمانده بسیج طی نامه‌ای، به بیانیه گام دوم انقلاب لبیک گفتند و آمادگی و عزم جزم نسل چهارم انقلاب برای اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

لبیک ۱۰ هزار دانش‌آموز فرمانده بسیج به بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین،  ۱۰ هزار دانش‌آموز فرمانده بسیج طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، به بیانیه گام دوم انقلاب لبیک گفتند و آمادگی و عزم جزم نسل چهارم انقلاب برای اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

در این نامه آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که در طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی انتشار بیانیه­ راهبردی ولی امر مسلمین جهان، روحی تازه در میان ملت بزرگ ایران و همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان دمید و همچون گذشته موجبات یأس و دلهره دشمنان اسلام از نگاه مترقی و فهیمانه رهبر فرزانه این انقلاب را فراهم کرد، بیانیه گام دوم انقلاب، شوری شگرف در میان نسل جوان علی­‌الخصوص فرزندان بسیجی شما در مدارس سراسر کشور ایجاد و عزم و اراده آنها جهت حضور در سیر حرکت انقلاب را دوچندان نمود.

رهبرا؛ جوانان مومن انقلابی در چهل سال گذشته ثابت کردند هر زمان و هر کجا برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نیاز به نقش‌آفرینی بوده، می‌توانند با همت و اراده وصف‌ناپذیر خود، برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زنند. در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه‌های بزرگ سازندگی، در صحنه‌های رقابت علمی و تولید علم و تلاش برای استقرار عدالت و مبارزه با هر آنچه در سیر پیشرفت ایران مانع ایجاد می‌کنند، توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود نیاز کشور را مرتفع سازند.

لذا فرزندان بسیجی شما امروز نیز خود را میدان دار اصلی حرکت انقلاب و نظام اسلامی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود دانسته و با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» در عرصه‌های مختلف نهایت تلاش خویش را با فعالیت هدفمند در قالب تشکل‌ بسیج دانش آموزی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و خودکفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی خود به کار خواهند گرفت و برای این منظور حضور در عرصه‌های مشارکت برای مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی، ارتقا سطح دانش و فناوری و مقابله با استکبار جهانی در همه عرصه‌ها را وظیفه خود برشمرده و با این هدف همواره به اعتلای ایران عزیز اندیشیده و در این مسیر در حرکتی منسجم و سازمان‌یافته در اجرای فرامین حضرتعالی مصمم و پایدار خواهند ماند.

 مولا و آقای ما، دانش آموزان بسیجی ندای نویدبخش­تان را با گوش جان شنیده و از اینکه بار دیگر جوانان مؤمن متعبد و انقلابی را مورد محبت و لطف خود قرار داده­اید شاکر و قدردانیم و پیشانی بر سجده شکر برای خداوند بزرگ و بلند مرتبه می­نهیم که در این دوران پرتلاطم، هدایتگر و مقتدایی از نسل حضرت زهرا(س) را بر ما ارزانی داشته است. از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون و سلامتی شما را خواستاریم.        

ان‌شاءالله

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.