با نزدیک شدن به سال نو مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی ویژه برنامه‌های این مرکز را برای ایام نوروز اعلام کرد.

نگاه ویژه صدا وسیمای خراسان رضوی به ایام نوروز
به گزارش قدس آنلاین، محسن نصرپور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت:صدا و سیمای خراسان رضوی در تیر ماه ۹۷ _۱۰۰دستگاه دیجیتال راه اندازی کرد و در نظر دارد در اردیبهشت ماه ۹۸ _۴۰دستگاه دیجیتال دیگر در مناطق روستایی و مرزی راه اندازی کند تا پوشش دیجیتال از ۹۷ درصد به ۹۹ درصد برسد.

وی با اشاره به برنامه‌های سیمای خراسان رضوی در ایام نوروز افزود: برنامه سفر بخیر با رویکرد اطلاع رسانی وضعیت جاده‌های استان و ویژه برنامه بهار فیروزه‌ای که به پخش زنده مراسم سال تحویل از حرم مطهر رضوی می‌پردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه بهاریه با رویکرد و تحلیل شعار سال و همچنین اطلاع رسانی در خصوص وصعیت اب هوای مشهد و استان می‌باشد، همچنین مجموعه نوبرانه که به معرفی مناطق دیدنی استان و معرفی سوغات می‌پردازد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با بیان برنامه‌های صدای خراسان رضوی عنوان کرد: ویژه برنامه‌های روز شیرین، نوروز شیرین _صدای زائر_صدا سال به این سال‌ها و شب‌های نوروزی از رادیو خراسان روی آنتن می‌رود.

وی گفت: رادیو زیارت نیز با پرداختن به برنامه‌های حال مرا خوب کن، ایستگاه رادیو زیارت و حال هوای نوروزی به استقبال نوروز می‌رود.

نصرپور افزود: رادیوهای برون مرزی هم با تولید ۱۲۱ برنامه به مدت ۳۴۰۰ دقیقه آماده این ایام می‌باشد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی در پایان گفت: در آخرین نظر سنجی مردمی سیمای خراسان رضوی با نگاه ۶۵ درصدی مردم و رضایت ۶۸ درصدی قرار گرفته و ۲۵ درصد مردم صدای خراسان رضوی را دنبال می‌کنند که با رضایت ۷۱ درصدی همراه است.
نصرپور افزود:در حوزه خبر نیز ۶۰ بخش خبری و ۵۸ گزارش خبری ویژه این ایام روی آنتن می‌رود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.