کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت اخیر با اتفاقاتی مانند انجام عملیاتی در «سلفیت»، تیراندازی به سمت منزل نماینده سابق مجلس قانونگذاری و بازداشت چندین نفر همراه بود.

کشته و زخمی شدن چند صهیونیست طی عملیاتی در کرانه باختری

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، امروز (یکشنبه) رسانه ‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، در پی عملیاتی در نزدیکی «سلفیت» کرانه باختری چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» اعلام کرد در این عملیات که با خودرو و سلاح سرد و گرم صورت گرفته، یک صهیونیست کشته و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

برخی رسانه‌ها از جمله کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی تعداد کشته شده‌ها را دو نفر اعلام کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عامل این عملیات ابتدا با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیست ضربه می‌زند، سپس سلاح وی را ربوده و به سمت نظامی دیگری در خودرو شلیک می‌کند و خودروی وی را سوار می‌شود. وی همچنان در حال رانندگی به تیراندازی خود ادامه می‌دهد و چند نفر دیگر را زخمی می‌کند.

تیراندازی به سمت نماینده سابق فلسطینی

افراد ناشناس نیمه شب گذشته (شنبه) به سمت منزل «عزام سلهب» عضو سابق مجلس قانونگذاری فلسطین در الخلیل کرانه باختری تیراندازی کردند.

سلهب به خبرگزاری «معا» گفت: میان من و هیچ شخص دیگری «دشمنی» وجود ندارد و معتقدم تیراندازی به منزل من پس‌زمینه سیاسی دارد نه جنائی.

وی در ادامه گفت که نیمه‌شب با صدای تیراندازی در اطراف خانه‌اش بیدار شده و متوجه شده گلوله به در خارجی منزل وی و خودروی او اصابت کرده است.

«لؤی ارزیقات» سخنگوی پلیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، پلیس تحقیقاتی را با همکاری دستگاه‌های امنیتی آغاز کرده است.

منزل عزام سلهب چهار سال پیش نیز مورد تیراندازی قرار گرفته بود.

بازداشت ۱۰ نفر در قدس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) ۱۰ فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، از جمله بازداشت‌شدگان «شادی مطور» دبیرکل جنبش فتح در قدس بوده است.

مابقی بازداشتی‌ها از اردوگاه «بلاطه»، شهر «الخضر» در بیت‌لحم، شهر «عزون» در شرق قلقیلیه و شهرهای «عموریه و اللبن الشرقیه» در نابلس بوده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.