عبدالرحیم کردی گفت: پروازهای ورودی به چابهار از ٣٢ درصد در سال ٩٦ به ٤٧ درصد در سال ٩٧ رسید.

افزایش پروازهای ورودی به چابهار در سال ٩٧/کاهش ٢٠ درصدی هزینه های سفر به چابهار

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست باشگاه دوستداران چابهار با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی است که امروزه از سایر صنایع پیشی گرفته، گفت: متأسفانه ما به اندازه وسع خود از این ظرفیت استفاده نکرده ایم.

وی افزود: توسعه فضای مجازی و تغییر ذائقه مردم فضای گردشگری را تحت تأثیر قرار داده و این روزها چابهار مقیاس ملی و بین المللی مورد توجه جدی صاحبان سرمایه در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

کردی تصریح کرد: طی سالهای گذشته چابهار به دلیل دوری مسافت و هزینه های بالای سفر و همچنین نبود مراکز اقامتی مورد توجه گردشگران نبود اما طی دوسال گذشته با کاهش هزینه سعی در جذب گردشگر داشته ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: در همین راستا پروازهای ورودی به چابهار از ٣٢ درصد در سال ٩٦ به ٤٧ درصد در سال ٩٧ رسید، ضمن اینکه در سال جاری ساخت ٩ هتل در چابهار آغاز شد که ٢ هتل آن پنج ستاره است، این در حالی است که از ابتدای تاسیس منطقه آزاد چابهار تا سال گذشته فقط یک هتل ٥ ستاره در این استان وجود داشت.

وی با بیان اینکه با راه اندازی باشگاه دوستداران چابهار قیمت تمام شده سفر را کاهش داده ایم گفت: به طور متوسط ٢٠ درصد هزینه سفر به چابهار کاهش یافته است.

کردی گفت: طی ٢ سال آینده ١٥٠٠ تخت هتلی به مجموعه هتل های ما اضافه خواه شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.