نمایندگان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای جنایت تروریستی مسجد نورِ نیوزیلند را محکوم کردند.

نمایندگان مجلس جنایت تروریستی نیوزیلند را محکوم کردند

به گزارش گروه سیاسیقدس آنلاین، همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای جنایت تروریستی مسجد نورِ نیوزیلند که موجب کشدن شدن ۴۸ مسلمان شد را محکوم کردند.

احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس بیانیه مذکور را به شرح زیر قرائت کرد:

جنایت تروریستی و وحشیانه تروریست‌ها در کشور نیوزیلند و کشتار جمعی از مسلمانان و نمازگزاران جمعه قلب همه انسانهای آزاداندیش جهان را به درد آورد. بی‌شک این جنایت ثابت کرد که مسلمان بودن برای تروریستهای دست‌پرورده قدرتهای استکباری خود به خود جرمی نابخشودنی است.

این جنایت در عین حال ثابت کرد حقوق بشر و حق حیات انسانی برای مستکبران جهان صرفا ابزاری برای پیشبرد مطامع غیرانسانی آنها محسوب می‌شود و لذا با استانداردهای دوگانه شاهد آن هستیم که مهر سکوت بر لب زده‌اند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید این فاجعه تروریستی از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم فعالانه به مجامع بین‌المللی و سازمانهای جهانی و اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی تماس گرفته و نشست فوق‌العاده در این زمینه برگزار کند و با جدیت تمام و ارائه راهکارهای عملی نیز مانع تکرار چنین اقداماتی در سطح جهان شود و با مقابله با هرگونه سوءاستفاده از نام اسلام و مسلمانان از بکارگیری استانداردهای دوگانه در مقابل تروریستها و پدیده شوم تروریسم جلوگیری کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.