مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۲۰ هزار نفر در خراسان رضوی در حال حاضر زیر پوشش کمیته امداد هستند.

۲۲۰۰۰۰ مددجو تحت‌پوشش کمیته امداد خراسان‌رضوی هستند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده اظهار داشت: ۱۲۰ هزار نفر به صورت کاملاً رایگان به مشهدمقدس مشرف شدند، با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور، این امر به نحو مطلوبی انجام شد.

وی تصریح کرد: ۲ هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد تأمین شدند و خدمات زائران در این مناطق انجام می‌شود، همچنین در راستای تحقق طرح ۲۰۲۰، دومین گام آن آغاز شده و اقدامات لازم انجام می‌شود.

آسوده ادامه داد: قرار بر توزیع ۲۰ هزار سبد کالا از ۲۰ اسفندماه به خانواده‌های زیر پوشش بوده است، مسئولان برای افزایش تعداد آن در تلاش هستند، پروژه‌ای نیز با عنوان طرح صدقه برای سلامت زائران در استان راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از دیگر امور این ارگان، تشکیل پایگاه‌های خیر به منظور ورود زائران و مسافران نیز صورت پذیرفته است، علاوه بر آن گوسفندهایی نیز قربانی شده و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد، این موارد از اقدامات در نظر گرفته در طرح ۲۰۲۰ است.

وی بیان کرد: تاکنون ۹ هزار فرصت اشتغال برای خانواده‌های زیر حمایت کمیته در خراسان رضوی ایجاد شده است، همچنین جهیزیه برای نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته تهیه شده است.

آسوده خاطرنشان کرد: ۶ هزار بیمار صعب‌العلاج مجهز به وسایل و لوازم پزشکی شدند، اقدامات مذکور سبب بهبود شرایط شده است، تاکنون تعداد افراد دچار بیماری صعب‌العلاج ۲۵ درصد افزایش داشته اما مشکلات آنها کمتر شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۲۰ هزار نفر در حال حاضر زیر پوشش کمیته امداد هستند و این نهاد به راحتی از عهده تمامی آنها بر آمده است.

وی اظهار داشت: امسال دو برابر حمایت از سوی مردم در جشن نیکوکاری صورت گرفت، قرار بر برگزاری اقدامات حائز اهمیتی در ایام نوروز است که از آنها می‌توان به فعالیت شبانه‌ روزی کارکنان اشاره کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.