دو اثر از ناصر روئین تن نویسنده، کارگردان و تهیه کننده مشهدی همزمان با آغاز سال ۹۸ از دو شبکه یک و شبکه امید پخش خواهد شد.

"پیامکهای آرزو "اول فروردین  از شبکه یک سیما پخش می شود

ناصر روئین تن  کارگردان و تهیه کننده مشهدی سینما و تلویزیون در گفتگو با قدس آنلاین در خصوص فیلم سینمایی" پیامک های آرزو" که قرار است اول فروردین ماه از شبکه یک سیما در کنار فیلمهای تنگه ابوغریب، لاتاری و...پخش شود گفت: این فیلم سینمایی به نویسندگی  سید حسن حسینی نوشته وکارگردانی مشترک  آن را بنده وحسام حصاری برعهده داشتیم و تهیه کنندگی آن را به همراه  علی عظیم زاده  انجام دادم و در این فیلم  میر طاهر مظلومی، نفیسه روشن، افشین سنگ چاپ، محمد رضا هدایتی کیوان صباغ و... چندین هنرمند تئاتر و تلویزیون مشهد ایفای نقش می کنند.

وی افزود: این فیلم موضوعی اجتماعی دارد که در قالب طنز روایت می شود که به آرزوها و رویاهای جوانی به اسم بزرگ می پردازد که در رویاهایش خود را به جای افراد دیگر با موقعیت های رویایی خود می گذارد.بزرگ یک دوره گردی است که هنگام خرید ضایعات گوشی کهنه و قدیمی را پیدا می کند که برای او پیامهایی ارسال میشود. او می تواند بی نهایت آرزو کند و با ارسال آنها در موقعیت هایی قرار بگیرد که ارزو داشته است اما این اتفاقات باعث ایجاد موقعیت هایی می شود که داستان اصلی این فیلم را روایت می کند.

این تهیه کننده سینما همچنین از پخش انیمیشن راز سیاوش خبر داد که قرار است در روز اول سال ۹۸ از شبکه امید در معرض دید علاقه مندان قرار بگیرد.

این انیمیشن داستان نوجوان ایرانی است که نیرویش را از خداوند می گیرد. این انیمیشن قصد دارد فرهنگ و اساطیر ایرانی را به بچه ها بشناساند و نشان دهد که بن تن آمریکایی جایی در بین بچه های ایرانی ندارد.

ایده ساخت این انیمیشن هم بازوبندی است که متعلق به ایرانیان است و بچه‌ها سال‌هاست او را بر بازوی «بن‌تن» می‌بینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.