دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با همکاری دانشگاه معارف اسلامی نخستین کتاب جامع دانشگاهی «در آستان هشتمین خورشید» مرتبط با حضرت رضا(ع) را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

انتشار «در آستان هشتمین خورشید»؛ نخستین کتاب دانشگاهی با موضوع امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین؛ کتاب دانشگاهی «در آستان هشتمین خورشید» ویژه درس تاریخ امامت برای نخستین بار به قلم حجت الاسلام دکتر محمدباقر پورامینی و کوشش نعمت الله فیروزی استاد گروه معارف دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تهیه و تنظیم شد.
در این کتاب که برای عموم مخاطبان به ویژه جامعه علمی، دانشگاهی و حوزوی به نگارش درآمده است تلاش شده در ۶ بخش و در ۴۳۲ صفحه، با تکیه بر منابع اصیل و متقن، مهم ترین پرسش ها در سیره، زندگی و معارف امام رضا(ع)، حیات علمی، دانش گستری و مناظرات ایشان، سیره سیاسی و اجتماعی، حیات جامعه اسلامی در زمان ایشان و آثار و برکات مادی و معنوی حضرت در جهان اسلام و جهانیان، منشور زندگی در آموزه های امام و همچنین آثار زیارت حضرت با گفتاری عاری از ابهام و ایهام پاسخ داده شود.
هدف از تهیه این کتاب جامع مرتبط با حضرت رضا(ع) تبیین صحیح و روان حیات و معارف رضوی است و در این کتاب با تکیه بر منابع اصیل مهم ترین سؤالات در سیره و زندگی و معارف امام رضا (ع) پاسخ داده شود.
عموم علاقه مندان و دانش پژوهان می توانند جهت تهیه کتاب با انتشارات دانشگاه معارف اسلامی (۰۲۵۳۲۱۱۰۶۴۴)، پخش نشر معارف (۰۲۵۳۷۷۴۰۰۰۴) و یا با دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) (۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی۱۵۱۵) تماس و یا به صورت حضوری مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.