رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خودباوری مهمترین عامل رسیدن به موفقیت است و کشور ما که می‌تواند موشک را با آن همه پیچیدگی و قطعات فراوان تولید کند، یقینا می‌تواند در صنایع پایین‌تر از صنعت موشکی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ایران وقتی موشک تولید می‌کند یقینا در صنایع پایین‌تر هم می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار «غلامحسین غیب‌پرور»  رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از روحیه بسیجی و انقلابی نیروهای مسلح کشور است، گفت: پیشرفت‌های موشکی صنعت هوا و فضا در جمهوری اسلامی ایران، یکی از مظاهر امیدآفرینی در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد، نداشتن غرور، اتکا به توان داخل و قطع امید از کمک بیگانگان، ۴ عامل تاثیرگذار در پیشرفت‌های موشکی کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در همه صنایع همانند صنعت موشکی به پیشرفت برسد، تاکید کرد: خودباوری مهمترین عامل رسیدن به موفقیت است و کشور ما که می‌تواند موشک را با آن همه پیچیدگی و قطعات فراوان تولید کند، یقینا می‌تواند در صنایع پایین‌تر از صنعت موشکی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.