رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه جاده‌های کشور نوروز پربارشی را به خود خواهند دید، گفت: جاده‌های کشور در این ایام، لغزنده می‌شوند و بارشها در محورهای کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

 پلیس راهور: جاده‌های کشور نوروز پربارش و برفی را به خود می‌بینند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ناپایدار بودن شرایط جوی در محورهای مواصلاتی کشور در روزهای پایانی سال اظهار کرد: به نظر می‌رسد این شرایط در طول ایام نوروزی و تا اواخر تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: جاده‌های کشور نوروز پربارشی را به خود خواهند دید، لغزنده می‌شوند و  بارشها در محورهای کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

وی متذکر شد: از سوم تا دهم فروردین شدت بارش در محورهای مواصلاتی کشور بیشتر خواهد بود و بارشها استانهای شمالی، شمال غربی، غربی، مرکزی و حتی شرقی کشور را دربر می‌گیرد.

رحمانی از رانندگان خواست در ایام نوروزی و حین سفر نیز ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تجهیزات لازم مانند زنجیرچرخ و السبه گرم را به‌ همراه داشته و پیش از ورود به محورها، باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  یادآور شد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.