رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ایام نوروز ۵ هزار و ۵۰۰ امدادگر به گردشگران در نقاط مختلف ایران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 آمادگی ۵ هزار امدادگر برای امدادرسانی به گردشگران در ایام نوروز

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، علی‌اصغر پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: در ایام نوروز 5 هزار و 500 امدادگر به گردشگران در نقاط مختلف ایران خدمات‌رسانی می‌کنند و هلال احمر آماده خدمات‌رسانی به گردشگران است.

وی با بیان این‌که 12 هزار نفر در سطح کشور عضو این جمعیت هستند بیان کرد: این افراد آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز هستند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور ابراز کرد: اکیپ‌ها و چادرهای هلال احمر در نقاط مختلف ایران راه‌اندازی شده تا در آستانه عید نوروز خدمات ویژه‌ای به گردشگران و مسافران ارائه شود.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: هلال احمر کشور آمادگی کامل دارد تا خدمات مختلف را در جاده‌ها  و ورودی شهرها و بین‌راه‌ها به مردم ارائه دهد و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

پیوندی تصریح کرد: چادرهای هلال احمر در نقاط مختلف ایران راه‌اندازی شده و خدمات مختلفی به مردم ارائه می‌دهد.

طرح نوروزی هلال احمر اجرا می‌شود

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور از اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت:‌ این طرح اقشار مختلف مردم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پیوندی تأکید کرد: ارائه خدمات بهداشتی درمانی و معنوی در ایام نوروز مبنای کار است تا گردشگران و مردم رضایت همه‌جانبه‌ای از خدمات ارائه‌شده داشته باشند.

وی تصریح کرد: هلال احمر در قالب اجرای این طرح برای کودکان نیز گام برداشته و به کودکان نیز ارائه خدمات می‌شود تا شور و نشاط بین آنان به‌وجود آید.

کاهش تصادفات جاده‌ای اولویت اساسی است

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: امیدواریم امسال در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم که این مسئله یک اولویت اساسی است.

پیوندی از آماده‌باش کامل هلال احمر برای ارائه خدمات در تصادفات جاده‌ای خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم شاهد هیچ گونه تصادفات جاده‌ای نباشیم و خدمات‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی گفت: هلال احمر همیشه در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم بوده و امیدواریم در زمان شادی‌ها کنار مردم باشیم.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به این‌که اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و شاهد میزبانی گردشگران خواهد بود تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به گردشگران انجام شده است.

پیوندی همچنین گفت: مراکز هلال احمر در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده است تا خدمات‌رسانی به آنان مبنای کار قرار گیرد.

وی استقبال از مسافران  را خوب ارزیابی کرد و گفت: باید رضایت همه‌جانبه گردشگران را به‌طور کامل فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.