مجتبی یزدانی گفت: سازمان آتش نشانی به مناسبت چهارشنبه سوری در آماده ‌باش کامل به سر می‌برد.

آماده‌باش ۵ هزار آتش‌نشان به مناسبت چهارشنبه سوری

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده ‌باش سازمان آتش نشانی به مناسبت چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: امیدواریم در جشن چهار شنبه آخر سال برای هیچ یک از شهروندان اتفاقی نیفتد اما ۵ هزار آتش‌نشان از امروز برای مقابله با حوادث احتمالی و کمک به شهروندان در آمادگی کامل بسر می برند.

یزدانی صبح دیروز و در نشست نورزی با خبرنگاران با اشاره به این مطلب به برنامه های شهرداری در در ایام عید نوروز  پرداخت و گفت: این نهاد امسال علاوه بر آسفالت و لکه گیری معابر با اِلِمان های نوری، گل کاری میادین، بزرگراهها،   تونل ها  و محلات به استقبال نوروز می‌رود.

وی  از فراهم شدن اسکان موقت مسافران نوروزی در ۷ بوستان ورودی پایتخت خبر داد و افزود: علاوه بر این ۹ نوروزگاه برای مسافران ایجاد شده است.

یزدانی با اشاره به این که  جهت آسایش شهروندان از ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین هیچ کار عمرانی و ساختمانی در شهر تهران انجام نمی‌شود، از بهره برداری ۱۷ هکتار بوستان جدید در تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بدین ترتیب مساخت بوستان‌های پایتخت به هزار و ۲۵۰ هکتار می رسد.

وی سپس به  بحث  تامین   میوه و تره بار مردم  در ایام نوروز پرداخت  و گفت: با مصوبه دولت در ممانعت از صادرات کالاهای اساسی  و برخی از میوجات نگرانی خاصی برای تامین میوه و توزیع آنها در میادین  نداریم.   ضمن این که  نگران گران شدن میوه  در میادین میوه و تره بار هم نیستیم.

 به گفته یزدانی  خرید محصولات از میادین میوه و تره بار برای شهروندان   حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزانتر تمام می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت با نرخ دولتی در میادین میوه و تربار همچنان در ایام نوروز  انجام می شود، در خصوص جمع آوری زباله ها هم گفت:  تفکیک زباله از مبدا، با اجرای طرح پایلوت در بعضی از مناطق در دستور کار شهرداری است؛ در واقع ما با این طرح در تلاش هستیم تا به مرور زمان مخازن زباله ها را از سطح شهر جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.