عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به ادعای گروهک تروریستی جیش‌الظلم مبنی بر عدم پیگیری مقامات ایرانی بعد از آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده، گفت: وزارت خارجه، اطلاعات، سپاه و مرزبانی مجدانه پیگیر مربانان ربوده شده میرجاوه هستند.

وزارت خارجه و اطلاعات ایران مجدانه پیگیر مرزبانان ربوده شده میرجاوه هستند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، شهروز برزگر کلشانی در خصوص ادعای گروه تروریستی جیش الظلم مبنی بر عدم پیگیری مقامات ایرانی و مذاکره با این گروهک بعد از آزادی پنج مرزبان ربوده شده، گفت: مسئولان وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و مرزبانی پیوسته پیگیر مرزبانان ربوده شده بودند و هستند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقامات و مسئولان ایرانی بعد از آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده، مذاکرات خود با مسئولان دولت پاکستان را ادامه دادند، گروه‌های محلی نیز از تمام توان و ظرفیت خود برای آزادی سایر مرزبانان استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه ادعای گروهک تروریستی جیش الظلم کذب محض است، افزود: ما در تلاشیم تا این عزیزان هر چه سریعتر آزاد شوند، حتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیگیری‌هایی مجدانه‌ای کرده و ضمن بازدید از مرز پیگیری از طریق مسئولان منطقه و محلی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت پاکستان اگر اراده کند، این مرزبانان آزاد و در اختیار ما قرار خواهند گرفت. امیدواریم با توجه به رابطه دوستی دیرینه ایران و پاکستان همکاری‌ها ادامه داشته و نتیجه بخش باشد.

گروهک تروریستی جیش الظلم مدعی شده که بعد از آزادی پنج تن از مرزبانان ربوده شده، هیچ اقدامی از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه مذاکره با آنها انجام نشده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.