رئیس کمیسیون امنیت ملی از ارسال نامه‌ای به سازمان ملل مبنی بر هشدار نسبت به انتقال تروریست‌های داعش به افغانستان خبر داد.

نامه فلاحت‌پیشه به دبیرکل سازمان ملل مبنی بر اقدام آمریکا جهت انتقال تروریست‌ها به افغانستان

 به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به انتقال بازماندگان نیروهای داعش در سوریه و عراق به افغانستان توسط آمریکا هشدار داد.

فلاحت پیشه در توئیتی نوشت:

متن نامه حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به دبیرکل سازمان ملل به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای گوترش، دبیر کل محترم سازمان ملل متحد

با سلام و احترام
اینجانب به نمایندگی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مراتب سپاس خود را از تلاش‌های شما در مقابله با تروریسم اعلام نموده و در عین حال نسبت به تغییر جغرافیای سیاسی تروریسم سلفی هشدار می‌دهم.

طبق اخبار و اطلاعات واقعی و بی طرفانه دولت ایالات متحده آمریکا و برخی از دولت‌های منطقه غرب آسیا که با تروریسم سلفی رابطه سنتی دارند، در حال انتقال تروریست‌ها و به ویژه رهبران شکست خورده آن‌ها از سوریه و عراق به افغانستان هستند.

با توجه به وظیفه ذاتی جنابعالی و سازمان ملل متحد، انتظار می‌رود به عنوان یک اقدام پیشگیرانه با تدابیری همچون تشکیل کمیته حقیقت یاب یا تعریف مأموریت ویژه در این رابطه روشنگری نموده و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهید.

با سپاس
حشمت الله فلاحت پیشه
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.